Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Map SETTINGS in MAC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Map SETTINGS in MAC

Ik gebruik Photoshop CS5 voor Macintosh. Als ik vanuit Brigde een RAW bestand open via de RAW converter naar Photoshop, kan ik een WITBALANS aanmaken voor een zelfde reeks foto's( dit is geen probleem)in deze Raw converter. Dit wordt ergens bijgehouden in een map SETTINGS. Doch heeft er iemand een idee waar deze MAP wordt bewaard. Ik ben nog steeds niet vertrouw met de structuur van Macintosh. (ben nog maar enkele maanden overgestapt) Er zijn nog van die settings die ik op een andere plaats wil bewaren (backup).

Bedankt voor een antwoordje
    Last edited by Rudike; 28 november 2010, 09:36.

Re: Map SETTINGS in MAC

Harde schijf/ gebruikers/ (jouw loginnaam)/ bibliotheek/application support/adobe/cameraraw/settings.

xs ermee

Comment

Beste, bedankt voor dit antworodje, doch bij bij staat er op die plaats geen MAP SETTING, wel iets van profiel camera's en lenzen, zijn hier verborgen mappen? zoja hoe kan ik die dat eventueel zichtbaar maken

Groetjes
      Rudi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudike Bekijk bericht
        Beste, bedankt voor dit antworodje, doch bij bij staat er op die plaats geen MAP SETTING, wel iets van profiel camera's en lenzen, zijn hier verborgen mappen? zoja hoe kan ik die dat eventueel zichtbaar maken

Groetjes
        Rudi
        de map settings zou automatisch moeten aangemaakt worden als je eigen settings bewaard.

xs ermee

Comment

Bij mij is die map er bij installatie bijgemaakt, denk ik, want het enige bestand dat de map bevat is een 0 KB Index.dat file.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Aan LesC door uw voorbeeld van de "schuifbalk" heb ik de seetings gevonden.
            Bedankt hiervoor

Uiteraard bedankt aan iedereen om mee te zoeken

Rudi

Comment

Working...
            X