Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis leren photoshoppen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis leren photoshoppen

    Welkom bij de gratis cursus Freephotoshoplessons (F.P.S.L)

    Op deze site krijg je de mogelijkheid om kennis te maken met Photoshop CS5. Het doel van deze site is om jou makkelijk, en snel, maar ook "helemaal gratis," te leren Photoshoppen. De verschillende technieken en opdrachten, die je op onze site kunt vinden, staan op een duidelijke en simpele manier beschreven. Hierbij maken we gebruik van schermafbeeldingen; Een goed beeld zegt vaak meer als duizend woorden!

    Nederlandstalig CS5!..

    We maken voor het gemak gebruik van de Nederlandse versie van Adobe Photoshop CS5, zodat de Engelse taal geen belemmering hoeft te vormen om te beginnen met het werken met Photoshop. De mensen die toch de voorkeur geven aan de Engelse taal, kunnen de vertaling van de verschillende gereedschappen op onze site vinden.


  • #2
    Re: Gratis leren photoshoppen

    Één tip: nog sneller door de menu's gaan, dan weet je zeker dat geen nut heeft om het te volgen, nu twijfel ik nog. Ook als foute keuzes maakt, deze eruit editten maar niet laten zien, werkt alleen maar verwarrend.

    Dus menu openen, keuze maken en die dan even in beeld laten staan en dan verder. Trouwens ik vind de 1000 woorden bij een turotial wel wat toevoegen: je weet nl al wat ze gaan doen en waar je moet gaan kijken.

    Ik zag nu de muis naar onderen gaan en spontaan een toetsenbord berschijnen in het beeld, maar waar op geklikt???????????
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Gratis leren photoshoppen

      Even abo nemen op dit topic. Kan op het werk de site niet netjes openen.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Gratis leren photoshoppen

        me too.
        www.digitalclickx.com

        Comment


        • #5
          Re: Gratis leren photoshoppen

          Ook even volgen.
          www.digitalclickx.com

          Comment


          • #6
            Re: Gratis leren photoshoppen

            lijkt aantrekkelijk maar heb hier toch mij bedenkingen!
            wat voor rommel haal je binnen op je PC....tis gratis hè.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Gratis leren photoshoppen

              Je aanmelden op een forum om hits naar je eigen site te lokken, is dat normaal niet verboden op BD?
              Tot sluitertijd, Dirk

              Comment


              • #8
                Re: Gratis leren photoshoppen

                als ik even op de site ga kijken en ga bij "tips" "mijn uitgewerkte opdrachten" hmmm dan denk ik dat het beter is dat ts eerst zelf wat met photoshop leert werken en dan pas een site online zet ivm photoshop...
                de bewerkingen zien er echt niet uit.....
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis leren photoshoppen

                  Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                  als ik even op de site ga kijken en ga bij "tips" "mijn uitgewerkte opdrachten" hmmm dan denk ik dat het beter is dat ts eerst zelf wat met photoshop leert werken en dan pas een site online zet ivm photoshop...
                  de bewerkingen zien er echt niet uit.....

                  Hmm... ik heb er ook effe zitten door bladeren. Het is alvast niet hoogstaand eindwerk!
                  Ik vind als je jezelf profileert als "expert" door een website op te zetten als instructie dat je ook aan de verwachtingen moet kunnen voldoen. Dit gebeurt hier niet.
                  www.brunodyserinck.be
                  https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gratis leren photoshoppen

                    Van 'Hjanssen:Ik zag nu de muis naar onderen gaan en spontaan een toetsenbord berschijnen in het beeld, maar waar op geklikt???????????'

                    Het toetsenbord dat verschijnt is maar het voorbeeld voor waar je met je eigen toetsenbord moet op klikken.
                    Juniormember maar reeds van af 1952 met fotografie bezig. Nu een oud bakske LC1 en recent DP2.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gratis leren photoshoppen

                      de resultaten slagen nergens op ! raar om een site te maken waar anderen zouden leren "photoshoppen" terwijl je er zelf niet goed in bent ...

                      eerst zelf nog wat oefenen !! en zorg aub dat je fatsoenlijk selecteer ,de afwerking in je voorbeelden zijn echt niet netjes afgewerkt. en je kan best een cursus fotoshop gebruiken !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gratis leren photoshoppen

                        Inderdaad vreemd...allemaal heel basic en knullig opgezet gezien de grote titels die iedereen in het team draagt zou je beter verwachten. De website wordt op mijn laptop resolutie volledig uit elkaar getrokken.

                        Daarnaast...vraag ik me af of de links naar Kelby in overleg zijn gegaan. Lijkt me niet dat hij zijn naam hier aan wil verbinden...
                        Mijn objectieven zijn all round...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gratis leren photoshoppen

                          LOL

                          dit hou je niet voor mogelijk

                          grote titels hebben die mannen, maar het afgeleverde resultaat (site/tuts/mijn werk/...) is ronduit, en op zijn zachts gezegd, hééééééél amateuristisch.

                          enkele tips:

                          - verzorg je design van de site als je als prof wil overkomen
                          - voorzie je tuts van spraak en wees duidelijk, geen kat die die dingen kan volgen nu
                          - je eigen werk is te vgl met de eerste stappen in PS
                          - Kelby zal dit graag zien, hoop dat je niet in de problemen geraakt met zijn naam te vernoemen
                          - leer eerst zelf wat PS


                          enfin, het moet niet moeilijk zijn om zelf tot het besluit te komen dat het geheel zeker niet professioneel is en beter kan.
                          Tracht op zijn minst wat andere sites te bekijken die dit ook aanbieden en hieruit te leren.

                          Dit is echt "waist"

                          succes met je business, maar ik zou m'n vaste baan nog niet direct opzeggen als ik jou was
                          My flickr space

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gratis leren photoshoppen

                            @Bouk: Wat een bekrompen kijk op de zaken. Het woordje "gratis" komt erin voor en al direct ben je bang voor je computer. Er is niet het kleinste gevaar, want alle tutorials werken via youtubefilmpjes, er hoeft helemaal niets van freeware ofzo gedownload te worden...

                            Waarmee ik natuurlijk niets gezegd heb over het niveau vd tutorials...
                            Body: Canon Eos 7D,
                            Objectieven: Canon 70-300mm, 18-200mm, 60mm macro, Canon MP-E 65mm
                            Flitsers: Canon MT-24 EX

                            Comment

                            Working...
                            X