Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tutorials

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tutorials

Weet er iemand een goede site waar tutorials staan van PS i.v.m fotobewerking?
    Op de meeste staan tutorials met heel wat andere technieken die me totaal niet
    interesseren,
    en maar een paar met fotobewerking.
    Als er iemand goede weet zijn mag je ze altijd posten.

Dank bij voorbaat. David
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

Re: Tutorials

Dag David,
    ik gebruik CS4 en heb de laatste jaren veel tutorial-sites opgezocht op het internet.
    Er zijn er ongelofelijk veel!
    Mijn top 3 is als volgt:
    1: http://www.jumbojetje.nl/tutorials/
    2: www.adobetutorialz.com
    3: www.photoshopcafe.com
    Ook het vermelden waard: http://psd.tutsplus.com

Beste groeten,

Fernand
    Last edited by LesC; 22 november 2010, 08:40. Reden: Link verbeterd

Comment

Hier enkele:

Adobe Photoshop leren? Met deze 100% gratis online cursus leer je in geen tijd met heel veel Adobe Photoshop functies werken. Ontdek het nu.

Ze gaan wel niet over de laatste versies van Photoshop maar vele functies zitten toch in oudere en/ of meest recente versies.
      Vooral de tweede met de videos heeft mij veel vooruit geholpen.

Succes
      Flickr PBase
      Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Youtube

Comment

Ook Google maar toch interesant topic dit
          Greetz Twan

http://500px.com/TwanGroenen

Comment

[Mod]Wij zien hier liever echte links, dan gewoon een verwijzing naar Youtube en Google. Uiteraard vind je daar tutorials terug, maar kun je niet één link geven? Nu zeg je zoveel als: zoek het zelf maar uit. Niet echt de BD geest die we wensen.[/Mod]
            Even aanstippen dat Vicky in Tips&Trucs een interessante link naar PS videotutorials geeft:
            Forum voor technische discussies die met digitale fotografie te maken hebben, en voor het tonen van fotografische tips & trucs.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              [Mod]Wij zien hier liever echte links, dan gewoon een verwijzing naar Youtube en Google. Uiteraard vind je daar tutorials terug, maar kun je niet één link geven? Nu zeg je zoveel als: zoek het zelf maar uit. Niet echt de BD geest die we wensen.[/Mod]
              Even aanstippen dat Vicky in Tips&Trucs een interessante link naar PS videotutorials geeft:
              http://forum.belgiumdigital.com/f20/...ls-335923.html
              Misschien moet de vraag dan ook iets specifieker. De vraag is tips over fotobewerking. Ik kan een youtube filmke posten over huidbewerking terwijl de ts natuur foto's wil bewerken.We kunnen maar zo correct antwoorden als dat de vraag specifiek is.
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

Comment

De volgende links zijn zeker interessant:

***** Speciaal fotobewerking:
                pixel2life

Algemeen Photoshop:
                photoshopsupport
                entheosweb
                good-tutorials
                planetphotoshop

Veel plezier er mee,
                Jacques
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                  Misschien moet de vraag dan ook iets specifieker. De vraag is tips over fotobewerking. Ik kan een youtube filmke posten over huidbewerking terwijl de ts natuur foto's wil bewerken.We kunnen maar zo correct antwoorden als dat de vraag specifiek is.
                  Dat versta ik, en vandaar een oproep aan de TS (corre1980 dus): graag meer details in wat je specifiek zoekt.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Mag zowel huidaanpassingen als natuur zijn, wat ik bedoel is ik moet ni weten hoe je een website of buttons moet maken. En dat kom je het meeste tegen. Dus echt alleen fotobewerking. En al bedankt voor de sites die jullie doorsturen, zitten wel een paar goede tussen.

Groeten David
                    Photography is a way to see the world in detail.
                    Fotograaf op rust

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      http://forum.belgiumdigital.com/f20/...ls-335923.html
                      Youtube melden was geen 'zoek het maar uit'. Mensen zijn toch geneigd te googelen en denken misschien niet aan youtube voor tutorials.

Comment

Working...
                      X