Iemand een idee waaraan dit kan liggen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
CS traag !!!
Collapse
X
-
-
Re: CS traag !!!
Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk berichtAan je computer......
Ik denk dat het komt doordat ik hem op mijn systeem schijf heb geinstalleerd en niet op een andere partitie...Zoiets heb ik eens gelezen op het adobe forum..
Er moet ook ergens iets zijn met de updates en de cash van dit programma...maar wat weet in niet precies...
De PC heb ik zelf samengesteld en zijn allemaal zorgvuldig uitgekozen onderdelen voor het zwaardere werk...
Ik ben jaren een die-hard gamer geweest en dan verlang je wel wat van je systeem..
Ik zal eens kijken bij adobe...
Comment
-
inderdaad mogelijk de cache instellingen.
Is aan te passen in PS.
E.e.a. informatie:
WillemClassensDesign: Mijn website
Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
Flitsers:HVL-F42AM;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk berichtPascal, zet binnen je CS de scratch disk op een andere partitie dan degene waar je OS op staat, helpt veel (edit>preferences>file handling)
groeten,
Luc
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door iceman Bekijk berichtBij preferences =>perfomance =>daar uw memory usage aanpassen da helpt heel veel als je bv over minder ram geheugen beschikt
Ik had om de zoveel tijd een crash [en da's nie leuk als je
een aantal lastige bewerkingen heb uitgevoerd]
Dacht dat de 4Gig ram bij mij wel genoeg zouden zijn,maar moest het schuifje
toch een stukje terug halen.
[een nadeel van de 5Dmk2]
gr.ron.Last edited by exhi; 16 november 2010, 20:02.
Comment
-
Wat is uw configuratie ? Dan kunnen we misschien de zwakke schakel eruithalen.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
Comment