Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats hier je mooiste kerstkaart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Plaats hier je mooiste kerstkaart

[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]

Deze foto heb ik een 2 jaar terug gemaakt, hier in Rotterdam, in het Zuiderpark.
    Ik fietste er vroeger op weg naar school langs.

De tekst is niet zo bijzonder, maar ach, het ging me ook meer om de foto.
    Last edited by LesC; 8 december 2010, 09:13.
    Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

Comment

Mss niet een typisch kerstkaartje maar het dient om via mail intern door te sturen op mijn man zijn werk naar al zijn collegas.

en nu 3x raden waar ie werkt

Comment

hier een van mij

Comment

Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Sfeervolle kerstkaart van het blauw uurtje
            Groetjes, Beauke
            Mijn foto's

Comment

Ik ben dit jaar véél te laat begonnen aan m'n kerstkaartje (het nemen van de foto's & het maken van het kaartje),
              zodus is het maar een simpel kaartje geworden...

Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

Comment

Na een mislukte poging kan je hier mijn kerstkaart vinden.

Het uitvoeren van dergelijke bewerkingen staat bij mij nog in een begin stadium, ik hoor dus graag jullie meningen. Tips zijn vanzelfsprekend ook steeds welkom!

Last edited by marijkevr; 16 december 2010, 12:25.

Comment

Marijke mooi kaartje maar ik vind het persoonlijk jammer dat je dochtertje er zo meer met haar rug naar ons toe opstaat. Was het niet mooier geweest om een mooie profielfoto te nemen van je meid?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brienemien Bekijk bericht
                    Marijke mooi kaartje maar ik vind het persoonlijk jammer dat je dochtertje er zo meer met haar rug naar ons toe opstaat. Was het niet mooier geweest om een mooie profielfoto te nemen van je meid?
                    volkomen gelijk, ik zat de voorbije twee dagen een beetje met de handen in het haar omdat dochterlief geen zin had in een verplichte fotosessie

ik wou een recente foto omdat ze nu nog erg snel veranderd ik heb me dus moeten verhelpen met wat ik had...

Comment

Hierbij mijn bijdrage. Is ook ineens mijn "werkstuk" voor de avondschool. :-)

Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beauke Bekijk bericht
                        Sfeervolle kerstkaart van het blauw uurtje
                        Merçie "serie", me gedacht
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marijkevr Bekijk bericht
                          Na een mislukte poging kan je hier mijn kerstkaart vinden.

Het uitvoeren van dergelijke bewerkingen staat bij mij nog in een begin stadium, ik hoor dus graag jullie meningen. Tips zijn vanzelfsprekend ook steeds welkom!

http://i51.tinypic.com/2s68sjl.jpg
                          Als dit een begin stadium is dan is dit wel zeer goed gedaan hoor.
                          Idd alleen een beetje jammer van de foto van je dochter maar ken dit verhaal, als ze niet willen dan willen ze niet hé !
                          Last edited by LesC; 17 december 2010, 14:32. Reden: Foto uit quote gehaald: geen herhaling!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eressea Bekijk bericht
                            Ik ben dit jaar véél te laat begonnen aan m'n kerstkaartje (het nemen van de foto's & het maken van het kaartje),
                            zodus is het maar een simpel kaartje geworden...

http://img808.imageshack.us/img808/4...artje2011i.jpg
                            Simpel maar toch mooi hoor !
                            Last edited by LesC; 17 december 2010, 14:32. Reden: Foto uit quote gehaald: geen herhaling!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Happy Genes Bekijk bericht
                              Hierbij mijn bijdrage. Is ook ineens mijn "werkstuk" voor de avondschool. :-)

erg leuk gedaan!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tinneketin Bekijk bericht
                                Als dit een begin stadium is dan is dit wel zeer goed gedaan hoor.
                                Idd alleen een beetje jammer van de foto van je dochter maar ken dit verhaal, als ze niet willen dan willen ze niet hé !
                                nee dat is zo ik had er wat vroeger moeten aan beginnen, dit is dan mijn eerste goede voornemen voor 2011

Comment

Working...
                                X