Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
“He who criticizes sharply, may be called impertinent,
but he who criticizes constructively, may be called an inspiration.” flickr @ doryblue / Tumblr / Nikon D3000
@Monica: Bedankt!
Die van Hill en Brienemien zijn ook heel knap vind ik!
“He who criticizes sharply, may be called impertinent,
but he who criticizes constructively, may be called an inspiration.” flickr @ doryblue / Tumblr / Nikon D3000
@Monica: Bedankt!
Die van Hill en Brienemien zijn ook heel knap vind ik!
dank u wel
Hill en ik zitten op hetzelfde forum waar we leren kaartjes maken en fotos bewerken door tips te krijgen van elkaan
ook is het wel veel zelf studie natuurlijk
weet niet in hoeverre ik hier een link naar een andere site/forum mag posten??
@Elfje: hoe we zo'n kaart maken?
Je koopt zo'n sprookjeskit aan (via scrapbooksites vind je er verschillende - weet ook niet of ik hier links mag plaatsen) en dan knip je je persoon uit en schik het op een achtergrond en voegt er elementjes naar keuze en smaak bij
...
weet niet in hoeverre ik hier een link naar een andere site/forum mag posten??
...weet ook niet of ik hier links mag plaatsen...
Jazeker, zolang het maar geen spam wordt.
Trouwens, onlangs is er nog zo'n draadje over scrapbooking geweest, met zelfs een link naar jullie "fotocreaties".
Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
Comment