Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik zou ook graag mijn kerstkaartje delen met jullie, maar vind niet hoe ik die moet uploaden. kan er iemand helpen? alvast bedankt, Gwenny.
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik zou ook grag mijn kerstkaartje delen met jullie, maar vind niet hoe ik die moet uploaden. kan er iemand helpen? alvast bedankt, Gwenny.
Gwenny, neem hier alvast een kijkje. helpdesk/PC-web-BD
Dan geraak je er wel uit.
Groeten,
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Bij deze aan allen van harte een Zalig Kerstfeest en een Voorspoedig 2012,
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
hey sien,
je poste deze foto ook al in een ander onderdeel, mijn mening over deze blijft dezelfde....
pas hem een beetje aan en je hebt een mooike, zo is het erg slordig he, vind je zelf ook niet..?
Comment