Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujitsu P22W-5 ECO IPS: wie weet meer van deze monitor?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fujitsu P22W-5 ECO IPS: wie weet meer van deze monitor?

Beste forumleden,

Heb zojuist account aangemaakt omdat ik op zoek ben naar de voor mij meest geschikte monitor.

Toepassingen: tekstschrijven, fotobewerking voor websites en privé, eigengemaakte hdmi-filmpjes en via internet films/clips bekijken. Geen gamen.
    Ik heb een uitgesproken voorkeur voor een 22" scherm, in de verhouding 16:10 en met IPS-paneel vanwege de grote kijkhoeken.

Verkenningen via internet leiden bijna allemaal naar de Dell 2209wa, alsof er geen goede alternatieven bestaan.
    En dat terwijl bijv. de Fujitsu P22W-5 ECO IPS wèl hdmi heeft, plus auto-brightness en een laag (eco) energieverbruik. Bovendien wordt deze monitor in een Prad-test als 'goed' beoordeeld:

Vraag me af waarom er - ook op deze site - NIETS over de Fujitsu P22W-5 ECO IPS te vinden is.

Anders gevraagd: wie kent deze monitor en wil daarover ervaringen delen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Re: Fujitsu P22W-5 ECO IPS: wie weet meer van deze monitor?

Ja, ik ben ook wel geïnteresseerd in die monitor.
    Heeft niemand die ?
    Fujifilm X-T1 en X-T2

Comment

Re: Fujitsu P22W-5 ECO IPS: wie weet meer van deze monitor?

Oorspronkelijk geplaatst door travelrudy Bekijk bericht
      Ja, ik ben ook wel geïnteresseerd in die monitor.
      Heeft niemand die ?
      Na twee maanden geen enkel antwoord op deze post ... en de TS is nooit meer actief geweest na deze eerste post ... dus ik vrees dat er niemand deze zal hebben ... maar wel veel gelukkige gebruikers van de Dell 2209WA en de Eizo schermen.

Hdmi heb ik niet nodig op een computerscherm, dus waarom zou ik mijn keuze daar van laten afhangen, ik heb nu twee 2209WA units van Dell, en als ik het geld zou hebben kocht ik zonder een seconde twijfel de 2410 kopen van Dell

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
      X