Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

achtergrond wit maken in pse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: achtergrond wit maken in pse

Die lijn bij zijn hand kan ook weg, maar dan zien zijn vingers er afgekapt uit vind ik, niet echt mooi. Ik dacht eerst dat het een verhoging was waar ze op zaten.
    Je kan die vingers er terug aan klonen maar dan ben ik morgen nog bezig vrees ik.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

hoi alex! bedankt voor je uitleg, heb het uitgeprint, en ga nu stap voor stap kijken of ik het ook voor elkaar kan krijgen..
      die lijn moet ik dan nog ff uitvogelen, klonen weet ik wel al, ga dat wel proberen, zodat die hand weer "heel " wordt..helaas had het jongetje zijn handje onder het papier gestoken, waardoor het zo uitziet zonder vingertoppies..
      maar zou je me nog kunnen zeggen hoe ik dat dan moet doen met die streep? in grote lijnen, dan vogel ik dat zelf verder uit..begrijp dat je daar geen tijd voor hebt..
      bedankt voor alle moeite! groetjes moniekske

Comment

Die streep kan je wegwerken door op het laatst een radial gradient toe te voegen, ook van wit naar transparant en in de buurt van de streep klikken en slepen, zo laat je de onderste schaduwen nog heel. Of je kan de Spot healing Brush tool gebruiken, content aware aanvinken en gewoon over de lijn heen gaan.
        Je zal de vingertoppen van iemand moeten gebruiken om te klonen voor een goed resultaat want je zit daar ook met een stukje nagel die erbij moet, en ferm inzoomen.
        Want ik nog ben vergeten te zeggen, vergeet zeker niet om uw uiteindelijke selectie op te slaan !
        Last edited by alex606; 30 augustus 2010, 23:22.
        Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
        Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

Bedankt voor de uitleg en het vele werk, Alex!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
          X