Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje voor hulp vandaag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vraagje voor hulp vandaag

hoi allemaal, ben een beetje nieuw hier maar toch een vraag
    heb een foto vanaf de motor genomen, nu moet er in de berm een vosje komen. wil iemand die erin fotoshoppen zodat het lijkt of daar echt een vos zit
    is voor een collega (grap)

vosje wel te vinden via google, het mag best wat 'vaag' zijn, want de motor reed hard

graag reactie voor 19.30 vandaag, collega komt vanavond

e-mail: johan.maljaars@gmail.com

merci
    johan

Edit Mod Franciskine : Johan, gelieve even de forumregels te lezen, maximale grootte mag 900 pixels bedragen aan de langste zijde, daarom je foto's achter linkje gezet, pas ze even aan en dan kan je ze weer zichtbaar maken.
    Last edited by Franciskine; 17 augustus 2010, 16:32.

Re: vraagje voor hulp vandaag

Is dit goed genoeg?
    (indien niet, d'er zijn wellicht nog andere cracks die een poging willen wagen; ik heb nu andere dingen te doen)

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

dat is al een super begin zeg, kan het niet veeeel meer onduidelijker . nu ist nog een beetje nep ???

maar zeeeer bedankt voor de eerste aanzet

johan

Comment

Allez dan, met de rapte beetje blur aan het vosje meegegeven.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Nog eentje

Last edited by alex606; 16 augustus 2010, 17:21.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

...

luc jonge super, ik zou zeggen ! Maak het evt. nog iets vager, we rijden nogal hard op de moto dus tmoet uit snelheid zijn... je bent echt een snelle !!!

johan

Comment

Dit zou genoeg moeten zijn volgens mij

Hier een groter formaat

http://img820.imageshack.us/img820/4...00122500px.jpg
              Last edited by alex606; 16 augustus 2010, 18:02.
              Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
              Mijn bird foto's en urbex foto's

Comment

????????????????????????

Is er iets verdwenen uit deze post want ik ben niet mee.

Sven
                Sony A58 met glas, Fuji X-E1
                Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
                Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

Comment

[Mod-LesC]Ik heb de TS gevraagd zijn originele post te herstellen.[/Mod]

Comment

naar ik heb begrepen word er hier gevraagd om een vos in beeld te brengen

hier mijn poging

Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

...rustig jongens, staat al terug ! ik krijg alleen de foto's niet in origineel formaat ( dat was the problem, ik kreeg melding dat de foto's te groot zijn !!)

nu nog niet, maar goed dan !

duizendmaal excuses voor de puntjes die overbleven, ik was aan twerk en had geen tijd om het te fixen, nu wel

Nogmaals dank voor de hulp en ik ga de lessen starten !!
                      ...leuk en leerzaam forum dus !!

gr
                      johan

Comment

Ik vindt dat het allemaal vrij hard opvalt ...

Die van alex606, vind ik nog het meeste geloofwaardig, sorry voor de andere mensen die het hebben geprobeerd wil niemand kwetsen

Comment

ik ken helemaal niks van fotobewerking (daarom zit ik hier te neuzen ) Maar ik denk als je de vos meer in't bos plaatst dat het al iets echter lijkt. Met wat gras of struik ervoor. Nu gaat het gras snel en de vos gaat even snel als de moto als je snapt wat ik bedoel.
                          En een vos mag gerust wat kleiner zijn... Er zijn er niet zo veel grote te vinden.

Comment

Working...
                          X