Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan me helpen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie kan me helpen?

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
    Ik denk dat poster geen technische uitleg wil maar eerder op zoek is naar iemand die het plakwerk voor hem kan uitvoeren.

Henri
    Eindelijk iemand die het begrijpt.

Het gaat om wat decoraties, maar ik zal ze hier wel posten:
    Maak een gratis online fotoalbum en deel je foto's en video's. Bestel je online album als fotoboek en neem je favoriete momenten overal mee naartoe.

Maak een gratis online fotoalbum en deel je foto's en video's. Bestel je online album als fotoboek en neem je favoriete momenten overal mee naartoe.

Het gaat om die borden die op de kassa staan.
    Verder heb ik van de kassa zelf alle decoraties al aan elkaar, die hoeven alleen maar op maat gemaakt worden.
    De borden op de kassa moeten ongeveer 2 cm hoog worden.
    De lange moet ongeveer 9 cm breed worden, en de korte ongeveer 6 cm.
    De kassa zelf ( die al helemaal aan elkaar geplakt is ) is al bijna op maat, maar iets te groot.
    Die moet 2x de lengte en 2x de breedte worden ( maar verdere uitleg krijg je nog van me ).

Ik hoop dat jullie het nu eindelijk begrijpen, en mocht je het even voor me willen doen, graag een PB naar mij.

Comment

Als je kennis fotoshopper zo plots op vakantie vertrokken is, kan je de klus wel alleen afhandelen.

Afdrukken kan iedereen.
      Heb je geen kleurenprinter?
      Geen nood

Zet de bestanden op een usb-stick en loop naar een copyservice om de hoek.
      Zij zullen de bestanden perfect afdrukken voor jou.

Zijn ze te groot of te klein?
      ook daar weer geen paniek.
      Nu je er toch bent, in de copyservice, laat je de afdruk vergroten of verkleinen naar wens.

Tip: ze hebben daar wellicht ook zelfklevend papier waar je kan op afdrukken.

Rest je alleen de zaak te knippen en te kleven.

Het kan allemaal zo simpel zijn als Lego

T.
      My flickr space

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den tommie Bekijk bericht
        Als je kennis fotoshopper zo plots op vakantie vertrokken is, kan je de klus wel alleen afhandelen.

Afdrukken kan iedereen.
        Heb je geen kleurenprinter?
        Geen nood

Zet de bestanden op een usb-stick en loop naar een copyservice om de hoek.
        Zij zullen de bestanden perfect afdrukken voor jou.

Zijn ze te groot of te klein?
        ook daar weer geen paniek.
        Nu je er toch bent, in de copyservice, laat je de afdruk vergroten of verkleinen naar wens.

Tip: ze hebben daar wellicht ook zelfklevend papier waar je kan op afdrukken.

Rest je alleen de zaak te knippen en te kleven.

Het kan allemaal zo simpel zijn als Lego

T.
        Ja, ik was ook van plan om het allemaal bij de drukker uit te laten printen.
        Daarom moet ik het ook voor maandag hebben, want dan kan ik het uit laten printen.
        Dan moet ik het nog opplakken, en uitknippen.
        Aanstaande donderdag heb ik een tentoonstelling, dus dan moet ik het af hebben, maar vanaf dinsdag ben ik al te druk bezig om dat nog te doen, dus moet het maandag.
        Het liefste heb ik het morgen al, dan heb ik nog tijd genoeg om eraan te werken.
        Op zondag is natuurlijk de drukker dicht.

Comment

neem gewoon die 2 foto's van je mee naar de copyservice om de hoek.

zij zullen perfect je wensen kunnen vervullen.
          kost je een half uurtje en je stapt met je resultaat buiten

Ik kan wel een beetje shoppen, maar zou begot niet weten wat ik voor zo'n opdracht moet rekenen en geloof me, ik ben slecht in rekenen

Succes verder.
          My flickr space

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door den tommie Bekijk bericht
            neem gewoon die 2 foto's van je mee naar de copyservice om de hoek.

zij zullen perfect je wensen kunnen vervullen.
            kost je een half uurtje en je stapt met je resultaat buiten

Ik kan wel een beetje shoppen, maar zou begot niet weten wat ik voor zo'n opdracht moet rekenen en geloof me, ik ben slecht in rekenen

Succes verder.
            Ik weet niet hoe het bij jou drukker zit, maar bij de mijne printen ze alleen uit.
            De maten moeten heel specifiek uitgewerkt worden, en daar zijn ze ook niet al te goed in.
            Maar als het om qualiteit van het eindproduct, uitgeprint en wel gaat, dan krijgen ze van mij 2 duimen omhoog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kermisfan112 Bekijk bericht
              Ik hoop dat jullie het nu eindelijk begrijpen, en mocht je het even voor me willen doen, graag een PB naar mij.
              Dit kan toch niet echt zijn. Wie zit achter deze grap
              groet, Rik

Comment

Working...
              X