Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's afdrukken regio leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's afdrukken regio leuven

    Sinds juni is Bert Verlinden dicht in Leuven. Wie weet hier een goede vervanging voor? Liefst ook niet te duur en kwaliteit zoals Bert ...
    Eventueel mag ook een webshop ofzo, ik ben vooral op zoek naar goede kwaliteit (die betaalbaar is).
    Mogelijk zijn hier nog mensen die bij Bert gingen: waar laten jullie nu afdrukken?

  • #2
    Re: foto's afdrukken regio leuven

    Ik zit met dezelfde vraag

    Comment


    • #3
      Re: foto's afdrukken regio leuven

      Zit hier misschien iets nuttigs tussen?
      Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.


      Voor de enkele keer dat wij eens een afdruk nodig hebben (de klassieke 10x15 voor het familiealbum of de 20x30 of 30x45 voor de fotoclub), hebben wij de beste ervaring met Extrafilm: snel, niet te duur en kwalitatief voor ons zeker voldoende.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: foto's afdrukken regio leuven

        Ik ga momenteel naar Axis voor mijn foto's.

        Meer info op: http://www.axis-imaging.be

        Voor de foto's aan mijn muur mag het wat meer zijn en laat ik ze printen op whitewall.com
        Davy Meeus
        Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
        Foto ID

        Comment


        • #5
          Re: foto's afdrukken regio leuven

          ik ga eens proberen bij de fotograaf op de tiensesteenweg, recht tegenover de colruyt. Die zouden ook goede kwaliteit leveren, en je betaalt er natuurlijk voor ... (ongeveer zelfde prijs als bert). Op hoop van zegen, maar heb er wel vertrouwen in, eerst eens goed gepraat met de man

          Comment


          • #6
            Re: foto's afdrukken regio leuven

            Oorspronkelijk geplaatst door DMP Bekijk bericht
            Ik ga momenteel naar Axis voor mijn foto's.

            Meer info op: http://www.axis-imaging.be

            Voor de foto's aan mijn muur mag het wat meer zijn en laat ik ze printen op whitewall.com
            axis levert goede kwaliteit, ze hebben een lambda printer staan...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #7
              Re: foto's afdrukken regio leuven

              Zit met dezelfde vraag nu dat Bert gesloten is. Iemand een idee waarom hij er mee gestopt is?
              Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6

              Comment


              • #8
                Re: foto's afdrukken regio leuven

                Oorspronkelijk geplaatst door Albatros Bekijk bericht
                Zit met dezelfde vraag nu dat Bert gesloten is. Iemand een idee waarom hij er mee gestopt is?

                Bert Verlinden heeft, samen met twee companen, een online galerij geopend waar je limited editions van Belgische fotografen kunt kopen.
                Meer info vind je op http://www.21din.com
                Davy Meeus
                Lid (voorzitter) van fotoclub Camera Libra Lubbeek
                Foto ID

                Comment


                • #9
                  Re: foto's afdrukken regio leuven

                  De afdrukcentrale die ik tot nu toe gebruikte heeft zich "bekeerd" tot massa-afdruk zoals foto.com en andere. M.a.w kwaliteit . Ik zoek een afdruk central regio Leuven of Mechelen die inderdaad nog tijd heeft voor jou.
                  Zijn hier nog andere suggesties?
                  Met dank.
                  Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                  Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto's afdrukken regio leuven

                    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                    axis levert goede kwaliteit, ze hebben een lambda printer staan...
                    Ze hebben het materiaal van Bert overgekocht. Dus aan de printers zou het niet mogen liggen

                    Tjerri

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto's afdrukken regio leuven

                      Photomarket in de Leuvenselaan in Tienen drukt nu ook zelf af.
                      Hij heeft vorige week de proefafdrukken in onze club getoond en ...... ze mogen gezien worden (ook zwart/wit).
                      Voor die prijs kan ik er echt niet aan uit om een printer te kopen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: foto's afdrukken regio leuven

                        Zelf al jaren super-tevreden van Foto Leeman aan 't Gouden Kruispunt

                        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                        BD1614BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: foto's afdrukken regio leuven

                          Vanbergen drukt ook zelf af.
                          Op de Tiensesteenweg (net aan de Tiensepoort).

                          Misschien niet de kwaliteit van Bert maar hun slogan klopt wel
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                          Comment


                          • #14
                            Re: foto's afdrukken regio leuven

                            Hallo,

                            ik ben niet uit de Leuvense regio (maar van Kortrijk-Heule) en heb heel goede ervaringen met fotoposter uit St Niklaas: http://www.fotoposter.be/
                            Ook verschillende leden van fotoclub laten er afdrukken voor wedstrijden.
                            Niet de goedkoopste maar wel een prima service.
                            Je stuurt de foto's in via bestelmodule / upload. En je krijgt een mail om te bevestigen en voorafgaand te betalen(1ste keer) en daarna achteraf met factuur.
                            Na een 3 a 4 dagen krijg je de foto's thuis in een stevige verpakking.
                            Zelf laat ik de foto's leveren bij mij ouders daar die sinds hun pensioen thuis zijn, want wij werken beiden en een groot postpakket kan in het belgische weer wel beschadigd raken. Ook daar gaat hun service voortreffelijk mee om.
                            Zowel voor kleur (papier FS601 is echt top) of zwart wit een prachtige afdruk.

                            mvg

                            franky

                            Comment


                            • #15
                              Re: foto's afdrukken regio leuven

                              Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                              axis levert goede kwaliteit, ze hebben een lambda printer staan...
                              Ben bij Axis geweest, amaai Nog nooit zijn mijn foto's zo schoon afgedrukt!! Wow. Gelijk ik verwacht had en op mijn scherm zag + zelfs nog iets beter....
                              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                              Comment

                              Working...
                              X