Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wil leren met ps werken....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wil leren met ps werken....

...vandaar dat ik dit geprobeerd heb. Is dit iets of is dit nx ?

het is iets, maar niet veel

Blijven proberen is de boodschap...

Comment

ik weet wel dat jullie VELE niveau's hoger zitten, maar je moet toch met iets beginnen hé

Comment

Ik vind het geen slecht begin hoor , denk dat ik het zelf vele malen slechter deed de eerste keer photoshoppen
        Ben er nog steeds geen meester in trouwens Maar ik vind deze bewerking niet slecht in ieder geval
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Als eerste vind ik het knap als dit de eerste keer is.
          Persoonlijk vind ik het prettiger om van donker naar licht te kijken.
          Hier is dit net andersom.
          Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
          (Portretwebsite)

Comment

Eerst zou ik de kader overal gelijk maken, links en rechts is hij groter dan boven en onderaan. En de url zou ik zeker weg laten of op een andere manier weergeven, nu stoort het teveel.
            http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

Comment

Hoe krijg je eigenlijk een kader gecentreerd? Zit er al een tijdje mijn hoofd over te breken...
              Garfield007 **BD0188BE**
              Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

Comment

Originally posted by garfield007
                Hoe krijg je eigenlijk een kader gecentreerd? Zit er al een tijdje mijn hoofd over te breken...
                Ik maak een nieuwe layer en vergroot het canvas ( > Picture > Canvas Size ), waarbij ik de checkbox "Relative"
                aanklik en zorg dat in het daaronder vermelde venstertje het anker ( anchor ) centraal blijft staan...
                embee ::: nikon stuff

Comment

bedankt voor jullie reply.
                  Zo heb ik toch weeral iets bijgeleerd.

Comment

Originally posted by embee
                    Ik maak een nieuwe layer en vergroot het canvas ( > Picture > Canvas Size ), waarbij ik de checkbox "Relative"
                    aanklik en zorg dat in het daaronder vermelde venstertje het anker ( anchor ) centraal blijft staan...
                    Dat heb ik ook al geprobeerd, maar het probleem is dat ik vanuit een vaste afmeting moet starten. Ik zou een kader moeten maken met een vaste afmeting en al hetgeen erbij komt, moet opgevuld door een tekening. Maar de kader moet vast zijn...
                    Dus een selectie met vaste afmeting centreren, da moet toch lukken?
                    Garfield007 **BD0188BE**
                    Canon 300D - 512Mb PQI CF - CANON EF 90-300/4,5-5,6 USM - Canon EF 35-105 - Tamron 2x Convertor

Comment

Mijn mening over photoshop is, gewoon van alles uitproberen op een willekeurige foto.
                      Er kan niets misgaan als je de betreffende foto ergens veilig hebt opgeslagen.
                      Alleen door er veel mee te werken kan je er veel over leren, en als je er niet uitkomt kun je met je vragen op deze site terecht.
                      Groeten sambal
                      Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                      X