Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kan dat in Photoshop ?
Collapse
X
-
-
Re: Kan dat in Photoshop ?
Volgens mij is dit gemaakt in een f ander 3D programma. in Cinema 4D lukt zoiets perfect zonder al te veel moeite moeten te doen.
met photoshop zal zoiets ook wel mogelijk zijn, maar dan zal je rechthoek apart moeten gaan tekenen denk ik...Sony Alpha 330 / Sony 18-55 / Tamron 90 2.8 macro / Minolta 70-210 f4 / Minolta 50 1.7 / Metz 48 AF-1 / Lowepro Flipside 300 / Velbon Traveller
Webite
-
met wa werk moet het gaan hoor.
maar er zijn inderdaad programma's waar het makkelijker mee gaat
Volgens mij is dit gemaakt in een of ander 3D programma. in Cinema 4D lukt zoiets perfect zonder al te veel moeite moeten te doen.
met photoshop zal zoiets ook wel mogelijk zijn, maar dan zal je rechthoek apart moeten gaan tekenen denk ik...nikon stuff
Comment
-
-
netjes
het lukt inderdaad met PS, maar met de geschikte software zoals C4D is dit een werkje van 5 minuutjes.
er zijn trouwens heel veel tutorials hierover:
Photoshop tutSony Alpha 330 / Sony 18-55 / Tamron 90 2.8 macro / Minolta 70-210 f4 / Minolta 50 1.7 / Metz 48 AF-1 / Lowepro Flipside 300 / Velbon Traveller
Webite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ichigo Bekijk berichtnetjes
het lukt inderdaad met PS, maar met de geschikte software zoals C4D is dit een werkje van 5 minuutjes.
er zijn trouwens heel veel tutorials hierover:
Photoshop tut
Wat doe je dan trouwens met die andere overgebleven 40 minuten? In de zon liggen? gaan tennissen? ..of een boek lezen? Maar dan zijn er weer anderen die dit boek veel vlugger lezen dan jij enz....
Sorry, maar ik kan mij mateloos ergeren aan mensen die het allemaal met 1 klik op het toetsenbord doen. Gewoon omdat ik wéét dat het zo niet werkt!
Comment
-
-
Ik vind dat je dit knap voor mekaar gekregen hebt in PS!
Bovendien, dat was de vraag, nietwaar?
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtBD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk berichtJa, en er zullen er ook wel zijn die het in 1 minuut maken.
Wat doe je dan trouwens met die andere overgebleven 40 minuten? In de zon liggen? gaan tennissen? ..of een boek lezen? Maar dan zijn er weer anderen die dit boek veel vlugger lezen dan jij enz....
Sorry, maar ik kan mij mateloos ergeren aan mensen die het allemaal met 1 klik op het toetsenbord doen. Gewoon omdat ik wéét dat het zo niet werkt!het was absoluut niet zo mijn bedoeling...
mooi gedaan in PS, zou het zelf niet beter kunnenSony Alpha 330 / Sony 18-55 / Tamron 90 2.8 macro / Minolta 70-210 f4 / Minolta 50 1.7 / Metz 48 AF-1 / Lowepro Flipside 300 / Velbon Traveller
Webite
Comment
-
hier toont Maniac nog maar eens de fotoshop goeroe te zijn van BD !
knap hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk berichtVlugge benadering in photoshop, nog te perfectionneren. 45 minuten werk.
In 3d programma's heb je natuurlijk meer mogelijkheden.
Als je het in Ps wil maken, gebruik paden (pentool)
Hier is de psd file:
http://users.skynet.be/fa318429/google1.psd
Het ziet er zeer professioneel uit, maar ik had gehoopt dat het wat simpel kon.
Voor degenen die een 3D tekenprogramma aanraden, ik heb hier het gratis te downloaden programma Google SketchUp, daar zou het mischien ook lukken, maar het grootste probleem is dat je daar je afbeelding niet kan opslaan als tiff of jpg, om het zo verder in een foto te kunnen verwerken, je hebt bij mijn weten ook geen controle over de afmetingen in pixels.
hier toont Maniac nog maar eens de fotoshop goeroe te zijn van BD !
knap hoor!, blijkbaar een beroeps, en als zo iemand er reeds 45 min. moet insteken, dan denk ik dat zoiets voor een persoon met beperkte photoshopkennis (zoals ik) moeilijk haalbaar zal zijn.
Comment
-
-
Voor degenen die een 3D tekenprogramma aanraden, ik heb hier het gratis te downloaden programma Google SketchUp, daar zou het mischien ook lukken, maar het grootste probleem is dat je daar je afbeelding niet kan opslaan als tiff of jpg, om het zo verder in een foto te kunnen verwerken, je hebt bij mijn weten ook geen controle over de afmetingen in pixels.We should be daredevils, not calculators (Arne Quinze)
* Nikon D90 * nikon 24-70mm * nikon 50mm * nikon 85mm * nikon SB-600 *
Comment
Comment