Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PSE 8 voor Mac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• PSE 8 voor Mac

Ik ben op zoek naar een passende initiatiecursus voor PSE 8 voor Mac in de streek Aalst-Asse-Dender. Voorziet Apple zelf niets?

Re: PSE 8 voor Mac

PSE is van Adobe, dus ik betwijfel of apple dealer hiervoor cursussen geven.

Sommige vormingsinstituten of volwassenonderwijs geven cursus photoshop, misschien daar een informeren.

Comment

Voor de essentie van PSE 8 maakt het OS weinig uit, het uiterlijk is iets anders.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Mijn vrouw en ik volgen cursus bij CVO Turnhout. In Module 1 (vorig jaar van september tot december) werd PSE 7 (NL voor Windows) gebruikt. Op onze Macs thuis hebben wij toen PSE6 (E voor Mac) geïnstalleerd. Versie 8 was toen nog niet beschikbaar. Grootste verschil was dat onze versie van PSE geen "Organizer" had. Wij konden wel onze "Bridge" (van toen nog Photoshop CS3) gebruiken in combinatie met PSE 6.
        (Nu, in Module 2 -en vanaf september dit jaar Module 3) wordt Photoshop CS4 gebruikt; op school de NL versie voor Windows, thuis de E versie voor Mac.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
        X