Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleur van BD achtergrond

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleur van BD achtergrond

Kan er mij iemand precies vertellen wat de juist kleur waardes zijn van de BD achtergrond?
    En dan bedoel ik waar je je foto op plaatst?.
    Als ik dus een achtergrond kader wil maken met een slagschaduw dat wil ik de zelfde kleur ..Snappie?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Re: Kleur van BD achtergrond

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Kan er mij iemand precies vertellen wat de juist kleur waardes zijn van de BD achtergrond?
    En dan bedoel ik waar je je foto op plaatst?.
    Als ik dus een achtergrond kader wil maken met een slagschaduw dat wil ik de zelfde kleur ..Snappie?
    open photoshop en klik met de kleurpipet in de pagina van BD(welke je via print screen kunt binnenhalen )
    Last edited by RUPSELKOPKE; 5 mei 2010, 07:45.
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Via de Colorzilla add-on in Firefox:

R: 238, G: 238, B: 238 | #EEEEEE

Comment

Ge kunt natuurlijk ook een 24-bit transparante png posten eh...Alleen jongens met IE6 zien dan geen transparantie, maar die zien het web zowizo al een pak lelijker, dus dat zou een probleem moeten zijn.

Comment

Thnx for the tips.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Nog een snelle manier om gelijk welke kleur die op je scherm aanwezig is te kunnen binnenhalen in photoshop. Open photoshop en de website bd of een ander venster waaruit je een kleur wil gebruiken op je scherm naast elkaar.
            Open in photoshop je foto en selecteer de kleurenpipet. Ga vervolgens met je pipet ergens in je foto staan ( maakt niet uit waar). Terwijl je de linkermuisknop nu ingedrukt houd sleep je de pipet buiten de foto en buiten het venster van photoshop naar de kleur die je wil selecteren( b.v. de achtergrondkleur van de bd website).Wanneer je de kleur die je wenst hebt gevonden laat je de linkermuisknop los.Je kunt zelfs de kleuren van je bureaublad of de kleur van een bureaubladpictogram selecteren op die manier.Elke kleur die zichtbaar is op je scherm kan je op die manier selecteren. Deze uitleg duurt 10 keer langer dan het selecteren van de kleur zelf.
            Last edited by RUPSELKOPKE; 5 mei 2010, 15:47.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
              Nog een snelle manier om gelijk welke kleur die op je scherm aanwezig is te kunnen binnenhalen in photoshop. Open photoshop en de website bd of een ander venster waaruit je een kleur wil gebruiken op je scherm naast elkaar.
              Open in photoshop je foto en selecteer de kleurenpipet. Ga vervolgens met je pipet ergens in je foto staan ( maakt niet uit waar). Terwijl je de linkermuisknop nu ingedrukt houd sleep je de pipet buiten de foto en buiten het venster van photoshop naar de kleur die je wil selecteren( b.v. de achtergrondkleur van de bd website).Wanneer je de kleur die je wenst hebt gevonden laat je de linkermuisknop los.Je kunt zelfs de kleuren van je bureaublad of de kleur van een bureaubladpictogram selecteren op die manier.Elke kleur die zichtbaar is op je scherm kan je op die manier selecteren. Deze uitleg duurt 10 keer langer dan het selecteren van de kleur zelf.
              Peter bedankt voor de top want dat werkt perfect.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
              X