Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe MacBook Pro 13 inch of nieuw oud model ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe MacBook Pro 13 inch of nieuw oud model ???

Oorspronkelijk geplaatst door hemzelf Bekijk bericht
    Heb gisteren ook beslist. Is MBP 13 inch geworden. Ben er momenteel al mee aan het werken (gisteren kunnen afhalen) bij Lab9 (én inderdaad - het is niet veel maar alle beetjes helpen - kunnen genieten van 50 Euro recyclagekorting, aktie tot 17/4/10).

Is een pareltje !

Mvg,
    Is dat al een nieuwe versie die jij hebt? Zijn die direct leverbaar?
    Ik denk de mijne morgen te gaan bestellen bij lab9 in kortrijk. Hopelijk hebben ze er liggen zodat ik hem morgen al heb...
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senne-vdb Bekijk bericht
      Ik zou persoonlijk nooit een macbook kopen omdat deze simpelweg te duur zijn. Je hebt vaak voor 200 tot soms zelfs 400 euro een gewone laptop met vergelijkbare of betere hardware. Het enige voordeel dat Macs hebben is hun grootte, de books zijn namelijk ontzettend plat. Maar om daarvoor zoveel meer te betalen? Nee..

Voorbeeldje:

Laptop met Core i5 (nieuwe Quad-Core reeks van Intel), 4 gig geheugen, Nvidia 360M, 500 gig HDD. Veel beter dan de mac uit de hoofdpost én nog iets goedkoper ook.

Vergelijkbaar aan de mac:

Core 2 Duo (i3 dan wel, dus nieuwere technologie), Ati HD5650, 4gig ram, 500gig HDD voor maar liefst 400 euro minder.

Ik zou zelf wel weten wat ik koop, en ik snap niet waarom de topicstarter bijna 1200 euro wil uitgeven aan een laptop "vooral om mobieler te zijn, te surfen in salon, foto's op locatie over te zetten, fotobewerking (PSE)". Dit kan ook perfect met laptops van 600 euro.

Wel snap ik dat je een Mac wil kopen als al je programma's voor Mac zijn en je dus geen programma's voor Windows wil beginnen kopen, want dan zal je totaal wel een stuk duurder zijn.
      Tja een Mercedes is ook duurder dan een Fiat hé. Heb met beide gereden en de volgende zal toch ook terug een Mercedes zijn.

Volgens mij is dat extra geld het meer dan waard.

Nu toegegeven ik was toch ook weer aan het twijfelen voor mijn 12 jarige dochter. Maar toen ik vorige maand voor een vriendin een 700Euro laptop heb gekocht en geïnstalleerd. Ben ik terug zeker. Die 1000 Euro voor die 13 inch MacBookPro is een koopje. Ik heb hem nu gelijk besteld voor mijn dochter.

Allen de glazen trackpad is volgens mij een goede reden om MBP te overwegen.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Ik zou toch wel de nieuwe kopen. De hoofdmotivatie hierbij zou toch die 4GB Ram zijn. Zeker bij beeldverwerking gaat dit een vlottere werking geven.
        Je kan verder ook bvb een snelle (en grotere) interne schijf laten inbouwen. Dit zal een groot verschil geven qua snelheid. Dikwijls veel meer dan de kleine processor verschillen.
        Je kan terecht bij MAC.C. Die gaan jou zeker een aantal voorstellen kunnen uitwerken aan een voordelige prijs. Hier is hun website waar je de verdere kontaktgegevens op kunt terugvinden: http://www.macc.be/
        Alvast veel succes en plezier met jouw nieuwe MacBook Pro 13 inch

Comment

*mompelt iets over reclame, daarbij verwijzend naar hier *
          Hoe dan ook, als je het topic gevolgd had, had je gezien dat de topicstarter al even terug beslist heeft...

Comment

Working...
          X