Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stuk uit kledij gebruiken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• stuk uit kledij gebruiken

iemand enig idee hoe ik, het stukje kledij (in geel kader) op een propere manier kan omzetten naar een achtergrond voor een kaartje?

geraak er niet echt uit.
    moet niet juist van die plaats komen maar 't is da motief da ik zou willen gebruiken als achtergrond.

dank bij voorbaat
    david
    nikon stuff

Re: stuk uit kledij gebruiken

een groter formaat zou je minder last geven,en zorgen dat je meer contrast krijgt tussen beide kleuren, ik zou het kleedje nogmaals trekken op een gladde achtergrond en niet op een lichaam zoals nu zodat je minder rimpels krijgt.
    D700

Comment

hoi david

eerst een stukje selecteren en "bewerken" >>" patroon definieren"

daarna een nieuw bestand maken en "bewerken >> vullen patroon"

Comment

Fantastisch! Wat je me nu weer geleerd hebt! Dankje wel. Vraagje (ik wil deze draad niet kapen), maar is er een manier om van je "testpatronen" (ik heb zo'n paar gemaakt, om het "in m'n vingers te krijgen" af te raken? Ik vind precies geen "delete pattern"...

EDIT: zelf gevonden, nl. via Edit>Preset Manager. Had maar wat beter moeten zoeken! Goeie link gevonden HIER. "Managing Libraries with the Preset Manager".
        Last edited by LesC; 10 april 2010, 13:07.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddavid Bekijk bericht
          hoi david

eerst een stukje selecteren en "bewerken" >>" patroon definieren"

daarna een nieuw bestand maken en "bewerken >> vullen patroon"

ddavid, hartelijk dank! 't was dat da ik zocht
          zal het resultaat met tijd en stond wel posten.

mvg david
          nikon stuff

Comment

Bij stukje selecteren kan de optie patroon definiëren onder bewerken niet toegepast worden (staat ook op niet-actief)
            Wat sla ik over?

Comment

Je hebt toch geen doezelaar aanstaan, en het is toch een vierkant of rechthoekig stuk dat je selecteert? Ik heb namelijk allerlei dingen uitgeprobeerd, na de "tutorial" van ddevid.

(je selecteert toch ook van de laag die pixels bevat, niet van een curves laag of iets dergelijks?)
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.3.1)

Comment

Les, dat was het: mijn selectie was gemaakt met 1 px.
                Bedankt !
                toffe tip vind ik dit.

Comment

Working...
                X