Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Negatief filmstrip kader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Negatief filmstrip kader

Ik zou graag een aantal foto's met een kader willen verfraaien. Alle hulp is welkom (ben CS4 beginner).
    Meer specifiek zoek ik hoe men de filmstrip bij de vroegere filmrolletjes namaakt.
    Die met de perforaties voor het transport van het negatief, en het merk van film en het nummer van de opname erop.
    Heb reeds gezocht met termen als negatief, negtief-kader, filmstrip, contactafdruk , nabootsing negatief...maar niets bruikbaars gevonden. Bedankt.

Re: Negatief filmstrip kader

Stuur de vraag eens naar mijn emailadres sa904054sa@skynet.be en ik maak je per kerende een blanco pelicule over.
    Met een kleine aanpassing (volgnummer) komt het levensecht over.
    Succes.
    Alain,

Comment

00.00 Gone

Comment

[Mod]@Lenty007: prachtig aanbod aan TS! Ik vraag niet dat je je geheim met iedereen deelt (hoewel: is dat niet een beetje de bedoeling van een forum als deze?), maar zou het niet mogelijk zijn om hier een voorbeeldje te posten? Mensen die meer willen, kunnen je emailen (hoewel ik het nooit zou aanraden om zomaar je email adres in een post achter te laten; kun je zelfs spambots mee op je dak krijgen.)
        Intussen zie ik dat SF een link gepost heeft. Waarvoor dank! [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Hier een actie die dat voor jou doet.

Met de gratis versie heb je toch al 6 varianten mogelijk.
          Bekijk eens het filmpje. De gratis versie werkt wel altijd met 1 foto.
          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

@ LesC: Heb voor het moment geen (open) website/blog lopen om foto's te linken. Ben daar te weinig mee bezig.
            Gewoon proberen te helpen, vandaar het email.
            Alain,

Comment

[Mod]OK! En nogmaals chapeau voor je hulpvaardigheid in deze draad.

(je kunt natuurlijk altijd een gratis account bij b.v. Tinypic openen)[/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Comment

Of zelf tekenen....

Veel plezier/succes ermee
                  Photoshop en The Gimp voor beginners

Comment

Working...
                  X