Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
is er iemand die weet hoe je bij twee personen de huidskleur omwisseld , ik heb dit beloofd aan enkele vrienden maar weet niet hoe eraan beginnen ; ik heb Photoshop 8.0 . Bedankt bij voorbaat
http://
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
persoonlijk zou ik bvb het hoofd selecteren en de kleur met de pipet (van de andere persoon) nemen en zo het geselecteerde hoofd inkleuren.
Maak wel eerst een copie van de foto zodat je dan bij de andere persoon hetzelfde kunt doen en dan uit de andere foto de goede kleur nemen
kan je me die foto doorsturen met p.m. aub ? Kan je ook een kort woordje uitleg geven , waarschijnlijk is dit niet met Photoshop Elements 8.0 gedaan ?
Hartelijk bedankt alleszins , ik ken er twee die zich een breuk gaan lachen...
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
Leek me een leuke uitdaging om eens te proberen. Heb hier hoofdzakelijk Nik software voor gebruikt en dan met name Viveza. Dat viel nog helemaal niet mee vond ik...
Hier een voorbeeldje op gelijke grootte als het origineel.
Groetjes Edwin
Last edited by LesC; 16 februari 2010, 22:55.
Reden: Foto verkleind naar Max 900pixels; goed zo!
Comment