Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wanneer ik in adobe bridge eigen trefwoorden aan fotos kopppel, waar slaat hij deze koppelingen op.
Ik wil die file backupen tegen dat ik eens een crash heb.
Je kan dan naar het pijltje rechtsbovenaan gaan bij het keyword panal. In het menu kies je voor export. Dit creeert een text bestand. Later kun je dit gebruiken om de worden, inclusief relaties, terug te importeren.
je kan dit .txt bestand ook openen in excel als je wil. Trefwoorden komen in de eerste kolom te staan, subtrefwoorden in de tweede kolom. Het werkt ook omgekeerd. je kan van een excel-file een .txt maken en daarna importeren in Adobe Bridge.
Mijn lijst met eigen trefwoorden in Bridge is verdwenen. Het enige wat ik te zien krijg is de lijst die standaard in Bridge is voorzien. Hoe kan ik mijn eigen lijst terug binnenhalen? Ik werk met Bridge CS5 op een MacBook Pro.
Comment