Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EXIF Data wijzigen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• EXIF Data wijzigen

Ik zit met een probleempje, ... voor een bepaald vak moeten we een aantal foto's nemen vanaf een bepaald perspectief en bepaalde eigenschappen. Op zich is dat géén probleem want ik ben nu toch al min of meer "mee" met basisfotografie en kan men slag wel slaan.

Ook heb ik al een deel van de gevraagde foto's gemaakt op vorige uitstapjes enzo, alleen moeten de foto's in het huidig semester gemaakt geweest zijn en niet al mijn uitstapjes waren in die periode. Jammer genoeg heb ik dit semester niet genoeg tijd gehad om de foto's nu te maken laat staan geld genoeg gehad om de uitstapjes opnieuw te doen...

daarom mijn vraag: is het mogelijk om EXIF data van een bepaalde foto te wijzigen? Vooral dan de datum en uur, de rest is geen probleem integendeel. Als ik me niet vergis kan je dit volledig verwijderen maar dit zal iet of wat opvallen ;-)

Tips, trucs en andere dingen ... zijn altijd welkom!
    Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
    Flickr here and many more to come!

Re: EXIF Data wijzigen

Let op, de docent leest mee
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

foei foei foei

de docent zal de trukken van de foor ook wel kennen
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Bea Van der Maat met Won Ton Ton heeft daar een zeer mooi liedje over ....,
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
          Let op, de docent leest mee
          Haha, dat kan misschien wel zijn maar daar weet ik wel raad mee :-p wie niet waagt niet wint hé :-p

Maar het is niet omdat de docent de trukken kent dat ik ze daarmee ken hé...
          Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
          Flickr here and many more to come!

Comment

Doe dat gewoon even in PS/CS*
            SF
            00.00 Gone

Comment

Je kan die datum gewoon in windows ook wijzigen.
              gewoon de eigenschappen van de foto nemen, en onder details zie je de exif gegevens.
              Die kan je daar ook gewoon wijzigen.

Even stoefen dat je compactje aan ISO 6400 goeie foto's neemt...
              Groeten,

Polleke

Comment

Hoi,
                Kijk hier eens naar. Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, maar kwam van een andere BD-gebruiker.

Met vriendelijke groet,
                Fried

Comment

Working...
                X