Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
2010 gekaderd
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: 2010 gekaderd
Even uitleggen wat voor technieken hierachter schuilgaan, soete... Nogmaals: indrukwekkend!BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Good morning Les,
Ale credits zijn eigenlijk voor Adobe die deze tutorials op het net zet.
Ze zijn in het Engels ( great for you!) Hieronder de link.
Alhoewel er toch wel af en toe wat denkwerk bij te pas komt.
De 'opdrachten' zijn erg summier.( Zorgde bij mij voor, af en toe serieus denkwerk.)
De andere werkjes die ik ook toonde zijn bijna allemaal met vectorvormen gemaakt.
Hier moet je dan overweg kunnen met 'Paden'.
Mochten er bij het maken van die oefeningen struikelblokken zijn, dan help ik iedereen graag terug op weg.
Voor zover ik het ook kan, natuurlijk.
Comment
-
Af en toe zijn er toch commando's in het Engels die voor verwarring kunnen zorgen, ik denk maar aan de soorten overvloeimodi en filters!
De link hieronder is DE oplossing voor al je (vertaal)problemen.
Groeten,
Fernand
Comment
-
Bedankt Fernand. Mooie links, en wat heb ik chance dat:
- ik Engelsman ben en dus geen probleem heb met mijn moedertaal (eigenlijk: vadertaal )
- mijn CS3 (later vandaag naar CS4) voor Macintosh eveneens engelstalig is.
Ik begrijp dat mijn vrouw daar wat meer last mee heeft, maar ik bezoek ook internationale forums, en bovendien zijn de meeste van die tutorials engelstalig.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
Comment