Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GIMp en Windows 7

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GIMp en Windows 7

Ik heb een installatie cd van GIMP 2.6.
    Als ik deze op mijn pc (Vista) installeer dan krijg ik de menu's in het Nederlands, als ik dezelfde installatie doe met deze cd op een Windows 7 pc, dan staan de menu's in het Engels. Hoe kan dat?

Re: GIMp en Windows 7

Gimp neemt de taal instellingen over van Windows, ofwel vindt Gimp ze niet in Win 7 ofwel staan deze ingesteld op Engels...

hier vind je meer info klik (zou ook moeten werken onder windows 7)

Het is eenvoudiger dan dat het eruit ziet Wel opletten dat je het juiste path gebruikt naar de executable van Gimp (GIMPxxx.EXE) Best eerst via de explorer kijken waar die exact staat.
    Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Ik heb win7 RC als Englese versie geïnstalleerd en later Nederlands gedownload(via de update funktie) en geïnstalleerd en als dat gebeurd is moet je de goede taal instellen via het configuratie scherm.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
        Gimp neemt de taal instellingen over van Windows, ofwel vindt Gimp ze niet in Win 7 ofwel staan deze ingesteld op Engels...

hier vind je meer info klik (zou ook moeten werken onder windows 7)

Het is eenvoudiger dan dat het eruit ziet Wel opletten dat je het juiste path gebruikt naar de executable van Gimp (GIMPxxx.EXE) Best eerst via de explorer kijken waar die exact staat.
        Ik heb je goede raad opgevolgd, het werkt zeer eenvoudig en goed! Bedankt voor de hulp.

Comment

Working...
        X