Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokadertjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotokadertjes

    Ik ben zelf wat aan het knoeien met omkaderingen voor mijn eigen foto's in PS.. Maar zijn
    er misschien sommigen die enkele orginele kaders hebben voor hun foto's en die ze willen
    delen?
    Follow me on neonpxl.com

  • #2
    Re: Fotokadertjes

    Is te zien wat je orgineel noemt ...
    Het eene kader is dan ook weer het andere niet, afhankelijk van de foto ...
    Is dus moeilijk om u daar meteen bij te helpen.
    Ik heb iets neutraal genomen voor mezelf als kader en kan zowat op elke foto dienen.
    Indien je toch vragen hebt over hoe een kader maken of zo mag je die gerust stellen via PM.
    Groetjes
    Canon 50D // Canon EOS 1000D /// 18-55 kitlens + 28-135 1:3.5-5.6 IS USM + 100mm macro 2.8 USM + 70-200mm F4 L + 17-40mm F4 L

    Comment


    • #3
      Re: Fotokadertjes

      Lang geleden sinds ik SteFoto nog eens ben tegengekomen op BD, maar DIT is een prachtig draadje. Hopelijk zijn alle foto's nog niet verdwenen!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Fotokadertjes

        Leuk dat je die link nog even aanhaald, LesC.

        Aan de hand daarvan had ik onderstaand van mijn broers gemaakt.
        Een foto uit de Click-Clacktijd (jaren 60), gecombineerd met een foto uit het afgelopen jaar.
        Ze waren er content mee!



        Maar of Matsuda XIII dit met kaders bedoeld weet ik niet.
        Misschien moet hij het duidelijker omschrijven?

        Groetjes.

        Massa
        Sony DSRL-A300 met SONY-lens CZ Vario-Sonnar DT 3.5-4.5/16-80 mm ZA - Flitser HVL-F58AM.

        Comment


        • #5
          Re: Fotokadertjes

          Toch wel heel erg goed, Massa!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Fotokadertjes

            Merci mannen, dit is al best een leuke post dat er zo weer is boven water gekomen..
            Ik heb misschien mijn vraag niet al te best geformuleerd merk ik, maar het is gewoon de
            bedoeling dat jullie wat leuk gevonden kaders laten zien zoals die oude jaren '60 shot
            bewerkt, ... Of een foto waarbij het kader in hetzelfde thema is, ...
            Hoe zotter hoe liever! (Daar leer je ten minste iets van)
            Follow me on neonpxl.com

            Comment

            Working...
            X