Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer mooie geslaagde bewerking. Het geeft helder en duidelijk weer waar je passies liggen. Het gaf me ook gelijk een idee voor een nieuwe SD Met hoeveel kunnen we mee??
zoals je ziet zit ik rechts in dat sportvliegtuigje... en dat is de plaats van de co-piloot... ik ben dus geen piloot. Enkel passagier en vliegtuigliefhebber met digicam . In deze sportvlieger kunnen er 3 passagiers mee, beetje weinig voor een SD? Kostpijs rond de 100-150€ per uur om een toestel te laten rondvliegen.
Dit is het toestel:http://www.aerobel.be/civiel/civielr...il.php?reg=VMX
TOM
| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
Comment