Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Templates

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Templates

In de cursus CS3 werd een oefening gegeven waarbij we een foto hadden van een galerij met 3 lege kaders aan de muur. Daar konden we dan foto's in kopiëren en zo een eigen fotogalerij maken. Erg leuk om kaartjes te maken voor eerste communie, enz...
    Het schijnt dat zo'n foto waar je van alles kan inzetten een template heet.
    Heeft er iemand weet van een site waar je dergelijke "templates" kan downloaden? Bij voorkeur gratis . Of course.
    Met dank.

Re: Templates

Hey, Soete, long time no seen! Lijkt niet zo'n simpele vraag te zijn, want geen reactie totnogtoe? Ik ben even gaan googlen, en je vindt nogal wat sites die "free templates" beloven... tot je in hun site begint te graven. Zelf (nu ook begonnen met Photoshop, module 1 weliswaar wat nog PSElements is) maak ik (nog) geen gebruik van templates, maar het zou me verbazen als er geen andere BD-leden dit wel zouden doen. Ik ken templates nog uit de Word-tijd, en het doet me plezier dat PS ook gebruik maakt van templates.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Op bovenstaande website kan je bijna dagelijks free templates downloaden.

Comment

Bedankt voor jullie reacties.De site van Marie is inderdaad wat ik zocht!
        Cheers!
        Fernand.

Comment

Working...
        X