Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onscherpe presentatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onscherpe presentatie

Wat is er mis?
    Als ik mijn foto's open met eender welke viewer blijven ze haarscherp...wil ik de zelfde foto's bekijken met ProShow Gold 4 zijn deze niet scherp meer ???

Re: Onscherpe presentatie

Pro Show is geen viewer, maar presentatiesoftware. Je hebt er zoveel mogelijkheden mee, zoveel verschillende uitvoerformaten, welke allen, indien juist toegepast, steeds haarscherpe resultaten leveren. Wat doe je fout ? Als je eens eerst zou vermelden wat je eigenlijk doet met pro show, welke handelingen je verricht en welke versie je gebruikt dan is het eenvoudiger om een correct antwoord te geven op je vraag.

Comment

Deze klacht geldt voor meer van dit soort programma's.
      Het is nogal zot dat dergelijke software niet in staat is om foto's scherp weer te geven, en het is buitengewoon irritant.
      Je moet er maar van uitgaan dat wanneer je eenmaal een DVD hebt gebrand, de foto's wel scherp weergegeven zullen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
        Het is nogal zot dat dergelijke software niet in staat is om foto's scherp weer te geven, en het is buitengewoon irritant.
        .
        Proshow gold/producer laat steeds scherpe beelden zien, je moet wel de resolutie van je preview voldoende hoog zetten, zeker als je op een grote monitor kijkt . De meeste klachten zijn te wijten aan het verkeerd gebruik van het programma en de diverse (niet ongevaarlijke) cracks die op het net te vinden zijn.

grt,
        Stefan
        official Proshow betatester

Comment

Working...
        X