Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
croppen oftewel uitsnijden
Collapse
X
-
-
Re: croppen oftewel uitsnijden
hangt ervan af of je het perspectief op deze manier wil houden.
Gfijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
Comment
-
Om te beginnen zou ikzelf het gebouw in de achtergrond al recht (waterpas) zetten.
Je zal dan automatisch rondom al wat moeten croppen.
Guy
Comment
-
Mijn eerste idee: rechttrekken, maar ik mis onderaan wat om die lijnen vanuit de hoeken te laten vertrekken. Opnieuw fotograferen, als het kan tenminste...BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtOpnieuw fotograferen, als het kan tenminste...
Comment
-
-
kwoot "Opnieuw fotograferen, als het kan tenminste... " kwoot
tja, misschien wel, is met een simpel compactje genomen, misschien mijne G8 of Canon reflex eens meenemen ( ik zeur daar niet graag mee rond, maar diene compact heb ik steeds mee, helaas vele beperkingen)Last edited by toerist; 6 september 2009, 11:42."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment