Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    De jouwe of de hare?
    Kiwiaa heeft al een bepaalde, herkenbare stijl ontwikkeld (werkt ook vaak met paarden), hoewel zij soms nog fouten maakt (zoals lichtinval).
    De jouwe vind ik goed gevonden, en vooral geschikt voor een webpagina, niet zozeer om hier als bewerkte foto te plaatsen.
    De foto is bedoeld als coverfoto voor een FB-pagina. Ik zelf vind de plooien echter nog niet super gemaakt.
    Canon 1000D, 18-55, 50, Metz 36-AF5, Sigma 150mm F2.8 Macro OS, Nissin Di700
    hier vind je mijn foto's en hier ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gertjan... Bekijk bericht
      Het spiegelbeeld van de paarden lijkt in het water niet overeen te komen met de paarden op de brug. Ten opzichte van de struiken zegmaar.
      Ook heb ik de paarden er op betrapt dat ze in het spiegelbeeld door de lichte rand van de brug heen gaan. terwijl ze op de brug 'op' de lichte rand staan.

(correct me if i'm wrong)
      You're right! dankje

Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
      Mooie site, duidelijk geen leek zoals ik ivm CS
      Merci
      Over je foto, de pagina die omhoog krult is idd nogal bibberig. Ik heb wat gegoogled maar ik vind geen vervangende tool voor warp in psE. Ik hoop dat iemand anders je er hier wel mee kan helpen! Als je de brushsettings in liquify wat aanpast krijg je wel een netter resultaat (heb het net even zelf geprobeerd) maar 't is niet ideaal. Ik vraag me trouwens ook af waarom de linkerkant van je hand zo'n bruin streepje heeft.
      Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
      Mijn foto's van paarden vind je hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa Bekijk bericht
        You're right! dankje

Merci
        Over je foto, de pagina die omhoog krult is idd nogal bibberig. Ik heb wat gegoogled maar ik vind geen vervangende tool voor warp in psE. Ik hoop dat iemand anders je er hier wel mee kan helpen! Als je de brushsettings in liquify wat aanpast krijg je wel een netter resultaat (heb het net even zelf geprobeerd) maar 't is niet ideaal. Ik vraag me trouwens ook af waarom de linkerkant van je hand zo'n bruin streepje heeft.
        ivm die hand, het kan zijn dat ik ergens een fout heb gemaakt of mss schaduw toen ik de foto nam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa Bekijk bericht
          You're right! dankje

Merci
          Ik weet niet of Pse deze functie heeft maar je kunt miss eens met puppet warp proberen. deze gebruiken ze veel in model fotografie om modellen te corrigeren.
          het handige aan de tool is dat met punten bepaalde vlakken kunt vastzetten en de rest verbuigen. ik heb hier een filmpje voor opgezocht. Klik
          Photography is a way to see the world in detail.
          Fotograaf op rust

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
            Ik weet niet of Pse deze functie heeft maar je kunt miss eens met puppet warp proberen. deze gebruiken ze veel in model fotografie om modellen te corrigeren.
            het handige aan de tool is dat met punten bepaalde vlakken kunt vastzetten en de rest verbuigen. ik heb hier een filmpje voor opgezocht. Klik
            warp tool (ctr+T) in CS bestaat niet in PSE. Ik heb alles met de liquify tool moeten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door boris165 Bekijk bericht

pion

gr Luc
              Hmm...
              http://1x.com/photos#!/photo/46888/c...become-a-queen
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Mooie nagemaakt toch?
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                  idd toch goed nagemaakt denk ik....
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000D Bekijk bericht
                    warp tool (ctr+T) in CS bestaat niet in PSE. Ik heb alles met de liquify tool moeten doen.
                    Als ik me niet vergis kun je wel action scripts van Cs in de PSe plaatsen, heb daar toch eens een artikel over gelezen. Hoe het moet weet ik niet meer.
                    Fotograaf op rust

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                      Als ik me niet vergis kun je wel action scripts van Cs in de PSe plaatsen, heb daar toch eens een artikel over gelezen. Hoe het moet weet ik niet meer.
                      en dit gaat dan weer mijn petje te boven

Comment

Uitleg hoe je actions in Photoshop Elements kan gebruiken vind je hier:

Heel die site staat bol van tips over Photoshop. Veel succes, al veel leuke fotobewerkingen hier gezien.

Comment

hartelijk dank. Ik zal dit na de examens eens doornemen. Dit was voornamelijk een pauze-projectje

mvg
                          Jeroen

Comment

Heb me ook nog eens beziggehouden, ja wat moet ne mens anders doen met slecht weer?

p.s ik heb het maar vlug vlug gedaan is maar 15min overgegaan, wou nog rap iets proberen voor slapengaan.

Op vraag kan ik ook de originele plaatsen...

Groeten David
                            Fotograaf op rust

Comment

Mag ik het origineel zien?
                              Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                                scott kelby zijn naam zie ik hier zo vaak de revue passeren.. maar dat is meer fotografie.. ja hij heeft mooie bewerkingen enzo.. maar er zijn er veeeeel betere naar mijn mening..

om terug te komen op het topic..
                                enkele websites van top designers al dan niet met fotografie gemixed.. maar uiteraard photoshop/illustrator als 1 van de hoofd bestandsdelen..

enkele van mijn absolute favorieten:

Check out pete-aeiko's art on DeviantArt. Browse the user profile and get inspired.

Portfolio website of Adhemas Batista, Self-taught Designer/Creative Director & Digital Artist [1996—Present], creating works about social issues through an optimistic lens. Inspired by culture, I explore the bright side of chaos through vibrant, strategic, and colorful concepts across various media.—Currently EVP, Chief Design Officer at Deutsch LA︎.

ook zeer knap = http://www.desktopography.net/
                                een project van een heleboel designers.. lees het verhaal er maar eens achter..
                                machtig prachtig !
                                Beter een eersteklas versie van jezelf dan een tweederangs van een ander ! ;-)

Comment

Working...
                                X