Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Proficiat met je HOF

    Groetjes,
    Myriam
    Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
    www.myriamvos.jalbum.net of facebook

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Erg mooi Peter, ontdekt via de HoF waarvoor felicitaties.
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Ik vermoed dat het over die foto gaat die van die cover want ik zie niets hoor?
        Proficiat
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Proficiat aan Rupselkopje met de Hof. Niet slecht voor een eersteling
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Niet slecht voor een eersteling
            Niet echt zijn eerste hoor Rupselkopke verving zijn eerste inzending door deze, nog mooiere & vooral kleuriger versie van dezelfde foto. Op HoF verscheen eerst zijn oorspronkelijke foto daarna de "kleuren-versie". Beide waren blijkbaar goed voor HoF maar Rupselkopke's voorkeur ging naar deze die nu op BD staat.

            En daarmee is ook volgende comm. beantwoord:

            Waarom is de in de HOF geplaatste zoveel kleurlozer dan de foto in deze thread?
            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
              En daarmee is ook volgende comm. beantwoord:
              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
              Waarom is de in de HOF geplaatste zoveel kleurlozer dan de foto in deze thread?
              Ze zijn nu inderdaad hetzelfde, dat wil zeggen: er zijn helemaal geen foto's meer zichtbaar, alleen een zwart plaatje met
              "File not found
              Removed or never existed
              Picturepush.com"

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Proficiat Rupselkopje met je hof plaatje
                Groetjes Rudy
                Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  wat is er extreem aan een drieling..?
                  grt,bouk.
                  dat ze extreem veel op elkaar lijken?
                  Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    Hartstikke gefeliciteerd met je plaats in HOF

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      @LesC, n.a.v. je PM.

                      Dit is wat in je PM stond:
                      Deel 1
                      Deel 2
                      tenminste, zoals ik het te zien krijg. Die zwarte "File not found"-dingen krijg ik ook in deze thread en in de HOF te zien. Blijkbaar ben ik de enige, maar heb het wel geprobeerd met Safari en IE, op Windows en iOS5, op het werk en thuis: allemaal hetzelfde resultaat: de foto's zijn niet te zien. En dat allemaal terwijl ze nog wel te zien waren op het moment dat ik in deze thread aangaf dat de kleuren anders waren. Dat kleurverschil is in jouw PM overigens goed te zien (Deel 2)...

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        proficiat met de HOF

                        @Leonidas: beantwoord je een PM niet beter met een PM

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                          @LesC, n.a.v. je PM.

                          Dit is wat in je PM stond:
                          Deel 1
                          Deel 2
                          tenminste, zoals ik het te zien krijg. Die zwarte "File not found"-dingen krijg ik ook in deze thread en in de HOF te zien. Blijkbaar ben ik de enige, maar heb het wel geprobeerd met Safari en IE, op Windows en iOS5, op het werk en thuis: allemaal hetzelfde resultaat: de foto's zijn niet te zien. En dat allemaal terwijl ze nog wel te zien waren op het moment dat ik in deze thread aangaf dat de kleuren anders waren. Dat kleurverschil is in jouw PM overigens goed te zien (Deel 2)...

                          Wees gerust Leonidas ...er scheelt helemaal niks met je verbinding of pc. Ik heb de HOF foto verwijderd van picture push.....en ik ben ook helemaal niet zinnens om de link te herstellen.
                          Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                          http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Oorspronkelijk geplaatst door GameBE Bekijk bericht
                            @Leonidas: beantwoord je een PM niet beter met een PM
                            Ja, normaal gesproken wel en dat heb ik trouwens ook gedaan maar LesC vroeg me in de thread zelf te reageren...

                            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                            Wees gerust Leonidas ...er scheelt helemaal niks met je verbinding of pc. Ik heb de HOF foto verwijderd van picture push.....en ik ben ook helemaal niet zinnens om de link te herstellen.
                            Dank voor deze melding maar dan zit ik nog met een aantal vragen:
                            - Waarom zien anderen de foto's nog wel en lijk ik de enige te zijn die ze niet ziet?
                            - Worden HOF-foto's dan niet langer gehost op BD zelf?
                            en vooral
                            - Waarom heb je dat gedaan? Het is toch een prachtig beeld?

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht

                              Dank voor deze melding maar dan zit ik nog met een aantal vragen:
                              - Waarom zien anderen de foto's nog wel en lijk ik de enige te zijn die ze niet ziet?
                              - Worden HOF-foto's dan niet langer gehost op BD zelf?
                              en vooral
                              - Waarom heb je dat gedaan? Het is toch een prachtig beeld?
                              Ik vermoed dat wanneer die mensen hun geschiedenis(tijdelijke files) van hun pc opruimen ook de foto wel weg zal zijn. Op Picturepush waar ik soms foto's plaats is de foto alvast niet langer aanwezig.
                              De reden waarom ik hem verwijderd heb is omdat ik reeds heel lang in Showcase landschappen post. Er zaten daar van mij frequent een paar foto's tussen van echte bestaande lokaties zonder al teveel gefoefel(geshop). Foto's waar een paar dozijn positieve reacties op kwamen ook. Tegenwoordig selecteert men volgens totaal andere parameters dan vroeger....en dus heeft geen enkele van "mijn betere"(volgens de vele reacties dan toch) de hof bereikt. De foto die ik recentelijk onder fotobewerking plaatste was een probeersel waar er slechts een paar mensen op reageerden. Die foto was een overduidelijke kwakkel en zichtbaar gefotoshopped......een foto die voor mij helemaal niet onder de noemer van een goeie foto valt....eerder een eerste stapje om een composiet foto te maken. Ik had eerst ook een bijna zwart-witte foto geplaatst en wat later een kleuren update. Men heeft me via pm laten weten dat de link die van de foto die ze eerst gekozen hadden niet overeenkwam met de foto die zichtbaar was in de hof....en dat ik deze moest aanpassen om het te laten kloppen. Ik heb hen laten weten dat ze mijn plekje van deze week best aan een ander mochten geven....mooiere foto's zat. Dat was blijkbaar niet mogelijk....en ze hebben dan besloten om de update maar te linken ,men heeft me dat ook zo voorgesteld. En ik heb achteraf op mijn beurt besloten om de foto dan alsnog te verwijderen. Er spelen nog wel een paar andere factoren mee waarom ik dit deed....maar daar heeft hier niemand wat aan. Ik weet dat je volgens de bd geldende regels de foto's moet laten staan....maar regels zijn er om gebroken te worden.
                              Last edited by RUPSELKOPKE; 7 december 2011, 19:12.
                              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                                Ik vermoed dat wanneer die mensen hun geschiedenis(tijdelijke files) van hun pc opruimen ook de foto wel weg zal zijn. Op Picturepush waar ik soms foto's plaats is de foto alvast niet langer aanwezig.
                                De reden waarom ik hem verwijderd heb is omdat ik reeds heel lang in Showcase landschappen post. Er zaten daar van mij frequent een paar foto's tussen van echte bestaande lokaties zonder al teveel gefoefel(geshop). Foto's waar een paar dozijn positieve reacties op kwamen ook. Tegenwoordig selecteert men volgens totaal andere parameters dan vroeger....en dus heeft geen enkele van "mijn betere"(volgens de vele reacties dan toch) de hof bereikt. De foto die ik recentelijk onder fotobewerking plaatste was een probeersel waar er slechts een paar mensen op reageerden. Die foto was een overduidelijke kwakkel en zichtbaar gefotoshopped......een foto die voor mij helemaal niet onder de noemer van een goeie foto valt....eerder een eerste stapje om een composiet foto te maken. Ik had eerst ook een bijna zwart-witte foto geplaatst en wat later een kleuren update. Men heeft me via pm laten weten dat de link die van de foto die ze eerst gekozen hadden niet overeenkwam met de foto die zichtbaar was in de hof....en dat ik deze moest aanpassen om het te laten kloppen. Ik heb hen laten weten dat ze mijn plekje van deze week best aan een ander mochten geven....mooiere foto's zat. Dat was blijkbaar niet mogelijk....en ze hebben dan besloten om de update maar te linken ,men heeft me dat ook zo voorgesteld. En ik heb achteraf op mijn beurt besloten dat ik hem dan alsnog te verwijderen. Er spelen nog wel een paar andere factoren mee waarom ik dit deed....maar daar heeft hier niemand wat aan. Ik weet dat je volgens de bd geldende regels de foto's moet laten staan....maar regels zijn er om gebroken te worden.
                                Ah, ok, dank voor je uitleg. Dat verklaart een hoop. Ik kan je op sommige punten wel volgen maar niet dat-ie niet gekozen zou kunnen worden omdat hij duidelijk berwerkt is. Sterker, dat is toch precies de reden dat je 'm hier plaatste? Je hebt juist van een 'kwakkel' een aardig beeld gemaakt, ook al kwam het zo niet rechtstreeks uit de camera. Ik vond het beeld wel iets apocalyptisch hebben...

                                Comment

                                Working...
                                X