Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa Bekijk bericht
    danku en ehm over't algemeen heb ik er goede ervaringen mee, dus ik zal zien wat ze ervan zeggen ?
    Tuurlijk!

    Zorg er gewoon voor dat je het schriftelijk kan aantonen
    www.fotofolio.be

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa Bekijk bericht
      Fiebe, mooi samengevoegd, ziet er echt goed uit!
      Vinnydiezel, vind het nog wel een leuk effect geven, vooral hoe het vuur uit mekaar spat, past er goed bij

      Nog eens een werkje van mij, nooooit geweten dat kleine kindjes zo erg met mijn voeten konden spelen de foto maken was niks maar 't manippen achteraf

      http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._7302384_n.jpg
      Schitterende plaat !!!
      Last edited by LesC; 18 augustus 2011, 09:25. Reden: Foto uit quote gehaald, geen herhaling!

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Een bewerking van een roosje uit mijn tuin hopelijk valt het een beetje in de smaak


        we moeten toch zorgen dat de draad niet onderbroken wordt
        Renée
        Last edited by Neirynck Renée; 1 juni 2011, 11:23. Reden: opm. vinnydizzy verbeterd

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Is niet mis... maar je globe vertoont nog een aantal mankementjes.
          Ik weet dit, omdat ik dezelfde tut al eens gedaan heb. Stond die niet eens in Photoshop creative of zo?
          Bv. je ellips in het midden komt niet tot aan de randjes en je verloop is niet zo goed geschaald.
          Als je een element (zoals die roos) er in wil plaatsen, moet je hem 'achter het glas' plaatsen. Ook best de randjes van de roos wat verzachten.

          Al bij al een goede verdienstelijke poging!
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            Is niet mis... maar je globe vertoont nog een aantal mankementjes.
            Ik weet dit, omdat ik dezelfde tut al eens gedaan heb. Stond die niet eens in Photoshop creative of zo?
            Bv. je ellips in het midden komt niet tot aan de randjes en je verloop is niet zo goed geschaald.
            Als je een element (zoals die roos) er in wil plaatsen, moet je hem 'achter het glas' plaatsen. Ook best de randjes van de roos wat verzachten.

            Al bij al een goede verdienstelijke poging!
            Ok zal het eens opnieuw proberen was een opdracht in de cursus photoshop en dan hier in het forum aanpassen
            groetjes.

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Er zijn er hier weer een paar bijgekomen
              Proficiat aan de hof winnaar Kiwiaa
              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Nog eens een "oude" tip van Ddavid uitgeprobeerd op een foto gemaakt in de zoo van Antwerpen ;-)
                (http://forum.belgiumdigital.com/f7/k...en-253589.html)

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....


                  dodge and burn by PixelPrecisionPhotography, on Flickr


                  Shocking by PixelPrecisionPhotography, on Flickr


                  Fairy Tales by PixelPrecisionPhotography, on Flickr


                  De eerste is de meest tijdsconsumerende geweest

                  [Mod-LesC]De foto's overschrijden helaas het BD maximum van 900 pixels langste zijde, en daarom heb ik ze achter een linkje moeten plaatsen. Graag dus een kleinere versie opladen (je grote versie eventueel achter een link). Ik weet wel dat de afmetingen van Flickr niet overeenstemmen met die van BD, maar dat zijn nu eenmaal onze regels. Dank voor je begrip & medewerking! [/Mod]
                  Aangepast
                  Last edited by xippix; 10 juni 2011, 15:38.
                  500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    Oorspronkelijk geplaatst door xippix Bekijk bericht
                    ..........


                    De eerste is de meest tijdsconsumerende geweest
                    ze zijn mooi maar:

                    Forumreglement Sticky Fotobewerking

                    Indien je een foto bewerkt, geef dan ook zo duidelijk mogelijk aan WAT je precies hebt gedaan, zodat dit gereproduceerd kan worden (en men er dus iets van leert, en niet alleen een bewerkte foto ziet).
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      ze zijn mooi maar:

                      Forumreglement Sticky Fotobewerking

                      Indien je een foto bewerkt, geef dan ook zo duidelijk mogelijk aan WAT je precies hebt gedaan, zodat dit gereproduceerd kan worden (en men er dus iets van leert, en niet alleen een bewerkte foto ziet).
                      grt,bouk.
                      Daar gaat het in deze topic toch niet om dacht ik.

                      Dan haal ik ze beter weg, want als ik moet gaan neerpennen wat ik eraan gedaan heb kan ik beter een boek schrijven :S
                      en dat is hier met geen enkele foto in dit topic gebeurd, dus ik snap je punt niet echt
                      500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Wist zelfs niet dat daar een regel over bestond (en dat dan als Mod! )
                        In deze draad wordt er inderdaad regelmatig gevraagd hoe een bepaalde poster tot die resultaten gekomen is, de ene gaat daar al uitvoeriger op in dan de andere. Maar het klopt dat we hier allemaal om te leren zijn!
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Versta me niet verkeerd, ik wil zeker uitleggen hoe ik bepaalde dingen gedaan heb als er vragen over zijn...
                          500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Goed zo! Ik begrijp dat je meerdere (en verschillende!) technieken nodig had voor de drie foto's (m.a.w. het is geen PS actie )
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Ik heb ook eens een poging gedaan met deze foto te bewerken
                              Veel kijk plezier.

                              Grts S.



                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                De elfen vliegen hier tegenwoordig in het rond! Netjes gedaan!
                                Zou iemand dat kunnen? Een vliegende elf? Zal wellicht voor een "blue screen" moeten gebeuren, zoals ze Superman ook laten vliegen.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                                Comment

                                Working...
                                X