Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ja en nee. www en ftp, volgens een automatische mail, blijkbaar tijdelijk geïnactiveerd. Ik wacht op een antwoord ivm het waarom, aangezien ik geen flauw idee heb wat ik mispeuterd zou kunnen hebben
Als enig minpuntje kan ik opmerken dat de je in de spiegel normaal gezien de achterzijde ziet, en dus geen kopie kan zijn van wat je een het voorste beeld ziet...
Het spiegelbeeld van de paarden lijkt in het water niet overeen te komen met de paarden op de brug. Ten opzichte van de struiken zegmaar.
Ook heb ik de paarden er op betrapt dat ze in het spiegelbeeld door de lichte rand van de brug heen gaan. terwijl ze op de brug 'op' de lichte rand staan.
me er ook eens aan gewaagd. Eerste maal dat ik een vorm van collage heb gemaakt met PSE.
Kan nog veel beter, ben me daar van bewust. Ik kwam op het idee dankzij de Facebook pagina van Laurence Verheijen (weet haar BD naam niet). kwestie van te vermelden dat het niet volledig mijn idee was, in hoofdzaak niet eigenlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000DBekijk bericht
.... Ik kwam op het idee dankzij de Facebook pagina van Laurence Verheijen (weet haar BD naam niet). kwestie van te vermelden dat het niet volledig mijn idee was, in hoofdzaak niet eigenlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door canonfreak1000DBekijk bericht
dank voor de link. Mooie site, duidelijk geen leek zoals ik ivm CS
wat vind je van de csfoto zelf?
De jouwe of de hare?
Kiwiaa heeft al een bepaalde, herkenbare stijl ontwikkeld (werkt ook vaak met paarden), hoewel zij soms nog fouten maakt (zoals lichtinval).
De jouwe vind ik goed gevonden, en vooral geschikt voor een webpagina, niet zozeer om hier als bewerkte foto te plaatsen.
Comment