Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.
[Mod-LesC]Eventjes jouw fotobewerking zichtbaar gemaakt (en dus de stukjes tekst geschrapt waarin je zegt dat het niet gaat). Dank om te melden dat het om stockfoto's gaat! [/Mod]
Last edited by LesC; 1 september 2011, 11:05.
Reden: Foto zichtbaar gemaakt
Leuk idee maar ik heb al beter afgewerkt gezien van je Luc
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
De winkel draait hier goed.4
Met het nodige beeldmateriaal, kennis en vooral de fantasie die men heeft is het leuk om hier naar het werk van anderen te kijken. Er zitten echt pareltjes tussen
Ik heb hier toch wel een paar favorieten zitten
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Bedankt voor de link, Ron. Jouw commentaar gaat dan ook al een hele eind terug, naar een foto uit 2010!
(maar 't is inderdaad een mooie)
Ik moet ergens vekeerd gezeten hebben en daardoor de twee door elkaar gehaalt hebben,dju was niet de bedoeling.
Ben nog niet zo sterk in het forumen....
Alléé jongens en meisjes, waar blijven die extreme cs foto's? Ik krijg afkickverschijnselen.
't Is dat er ik er de software en kennis niet voor heb of ik plaatste zelf iets
Nikon D5100 + 18-105mm VR
Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.
Comment