Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    En Wim , mocht je nog twijfelen, bekijk een van de wagens hier op deze foto.
    je kan rechtsklikken en exif opvragen, zo kan je zien dat ik ze genomen heb zie mijn handtekening op het forum






    Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
    Hoi Les,

    Ik heb zeker geen les gevolgd bij Rudy. Het enige wat ik wil aantonen is dat er iemand misbruik maakt van het werk van anderen. Als Rudy werkelijk de auteur van het beeld is, zou hij klacht moeten indienen.

    Je kan de tutorial hier bekijken http://www.alfoart.com/luxury_classic_car_1.html

    Bekijk het even zelf en laat even weten of mijn twijfels al dan niet gegrond zijn.

    Mvg,

    Wim
    Groetjes Rudy
    Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Jammer van zo een leuke topic dat mensen altijd zulke opmerkingen moeten maken
      .

      Ik hoop bij deze dat we nu terug op een normalen manier kunnen verder doen met deze leuke hobby.
      Groetjes Rudy
      Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        [Mod-LesC]Blij dat een en ander opgeklaard is. Zoals al een paar keer gezegd in deze thread, uiteraard hebben we het liefst (uitsluitend?) eigen werk, maar voor Extreme Fotobewerking kan er soms beroep gedaan worden op stockfoto's.
        Wij zouden graag hebben dat dit gemeld wordt, om copyright redenen. De kwaliteit van de bewerking (en van de foto's?) is hier soms zo goed dat er "HoF-kandidaten" zijn. Nu, voor een positie in onze HoF (Hall of Fame) kan misschien nog net iets meer dan een plaatsje in onze BoF (Book of Fame), omdat dat uiteindelijk om drukwerk gaat.

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
        Jammer van zo een leuke topic dat mensen altijd zulke opmerkingen moeten maken
        Mag ik, specifiek wat het melden van "twijfel van misbruik" betreft aan ieder van jullie vragen om dat privé via PB aan mij, of via het uitroepteken aan alle Mods te doen, eerder dan een discussie in deze zo mooie topic te beginnen? Dank voor je medewerking!

        Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
        ...Ik hoop bij deze dat we nu terug op een normalen manier kunnen verder doen met deze leuke hobby.
        Vooruit maar weer! [/Mod]
        Last edited by LesC; 27 augustus 2011, 12:44.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          VDS je blijft verbazen en vindingrijk
          Dianawomen, leuk hoe je daar zweeft.
          Ik vraag me af hoe je de foto gemaakt hebt. De stand van de voeten en het rokje laat me vermoeden dat je ergers oplag met je buik.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            ja hoor deze is ook eigen werk, vande week gemaakt hier in de woonkamer....maar kmoet wel bekennen dat er aan gewerkt is met fotoshop

            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
              Hoi JVS weer een pareltje, heb je de regen ook zelf gemaakt? of heb je een foto gebruikt?
              nee geen foto , de regen is puur fotoshop....
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....



                de kleinste Avatar

                gr Luc
                http://luc-danneels.be/

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                  ja hoor deze is ook eigen werk, vande week gemaakt hier in de woonkamer....maar kmoet wel bekennen dat er aan gewerkt is met fotoshop
                  Mooi, mooi, mooi
                  Goed dat je erbij zegt dat de foto aangepast is in fotoshop want de woonkamer ziet er bij ons net hetzelfde uit
                  Nikon D5100 + 18-105mm VR
                  Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                    Mooi, mooi, mooi
                    Goed dat je erbij zegt dat de foto aangepast is in fotoshop want de woonkamer ziet er bij ons net hetzelfde uit
                    thanks!

                    ps; oef ben ik blij dat het niet alleen hier bij mij steeds zo een rotzooi is.....
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      JVS, mijn keuken ziet er toch anders uit. Geen bomen maar potten en pannen
                      Boris, onmiskenbaar familie van de anderen.
                      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Knappe plaatjes JVS en Boris
                        Ongelofelijk hoe jullie dit zo realistisch laten lijken, ik sta voorlopig nog in het beginstadia van de PS bewerking.
                        Ik zal hier al eens een voorbeeldje posten dat ik deze morgen even gemaakt heb.

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Alé vooruit, zoals hierboven reeds geschreven is dit een plaatje dat ik deze morgen even snel proberen maken heb.
                          Ik moet nog veel leren, maar soit ....

                          edit : Zal de foto wel eens opnieuw plaatsen als de discussie is overgewaaid

                          grts
                          Sieg
                          Last edited by Sieg; 28 augustus 2011, 23:48. Reden: te veel discussies op het ogenblik
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Last edited by Rudy_VDS; 28 augustus 2011, 13:26.
                            Groetjes Rudy
                            Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
                              allemaal eigen foto's?
                              D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Euro, gij vind uzelf grappig zeker?

                                Als iedereen
                                van die leuke antwoordjes blijft geven ga ik er gewoon mee ophouden om dit forum onderdeel ook nog iets te plaatsen, bende kinderen !!!
                                Groetjes Rudy
                                Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

                                Comment

                                Working...
                                X