Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Is weliswaar mooi, maar net iets te verschillend van stijl...
das waar maar zijn ook hee verschillend qua leeftijd heb ze natuurlijk beide afzonderlijk, kon nog de mozaïek van mijn kleindochter erbij geplaatst hebben dan was er nog een andere stijl bijgeweest maar die is al eens in BD gekomen dus maar niet gedaan,
Bedank voor uw terechtte comment.
Groetjes
Renée
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Moet dat niet King Louise zijn?
Das niet slecht gedaan maar je ziet het wel dat er aan geshopped is..Wat ik minder vind.
Dit is natuurlijk wel de draad van de "extreme shopping" (), maar ik begrijp wat je bedoelt: het zou zo erg niet mogen opvallen.
Voor mij een knappe bewerking, maar ik heb van jou, Vinnydizzy, al beter werk gezien.
Gaat het om https://kinglouie.nl/ ?
(onder je foto ben je dan bij Louie de e vergeten)
Fiebe, mooi samengevoegd, ziet er echt goed uit!
Vinnydiezel, vind het nog wel een leuk effect geven, vooral hoe het vuur uit mekaar spat, past er goed bij
Nog eens een werkje van mij, nooooit geweten dat kleine kindjes zo erg met mijn voeten konden spelen de foto maken was niks maar 't manippen achteraf
Fiebe, mooi samengevoegd, ziet er echt goed uit!
Vinnydiezel, vind het nog wel een leuk effect geven, vooral hoe het vuur uit mekaar spat, past er goed bij
Nog eens een werkje van mij, nooooit geweten dat kleine kindjes zo erg met mijn voeten konden spelen de foto maken was niks maar 't manippen achteraf
Les : een woordje of 2 - 3 uitleg heeft niemand wat aan , er komt heel wat bij kijken bij zulke manipulaties, aan mij word dat ook geregeld gevraagd , als ik het dan uitleg word de helft niet begrepen en die dingen vind je massaal op internet , kan je gewoon nadoen , een paar keer en je hebt het beet hoe dat werkt.....
geduld en een rijke fantasie, en een goede kennis van photoshop en dan word een en ander een heel pak duidelijker...
eens je de basis hebt kan je alles maken wat je wil, als je er de tijd voor hebt en een goede pc......
Comment