Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik kom hier bijna nooit, al vind ik dit best wel een leuk topic. Ik ga ook eens meedoen. Recent heb ik niet veel extreme dinges meer ineen geflanst maar een paar jaar geleden maakte ik wel eens collages van mijn eigen foto's als introfoto in een reispresentatie. Dit is er zo eentje, al een ouwke zoals de datum die erop staat laat vermoeden
En wat vinden jullie ervan ? Extreem genoeg ?
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Volg dit al een tijdje, en komen veel knappe bewerkingen in voor
Zelf ben ik eerder bezig met 3d Visualisatie, waar natuurlijk ook een beetje fotoshop bij komt te kijken: (srry als het hier niet echt bij hoort)
een render van een "appartementje" gemaakt in 3dsmax/photoshop:
Of deze bewerking nu recent is of niet het blijft een extreme bewerking en van mij mag het zeker wezen (uit het kader springen enz.) dus zeker op zijn plaats
groeten
Renée
Zelf ben ik eerder bezig met 3d Visualisatie, waar natuurlijk ook een beetje fotoshop bij komt te kijken: (srry als het hier niet echt bij hoort)
Dit gaat me nog mijn petje te boven hoor van 3D heb ik nog geen kaas gegeteen.
Geen idee hoe je daarvoor te werk gaat.
Mooi stukje binnenhuisarchitectuur voor mij
groeetjes
Renée
Last edited by LesC; 25 april 2011, 10:45.
Reden: Foto uit quote gehaald, geen herhaling
Oud of nieuw, voor mij geen probleem. Ik kom graag in dit hoekje kijken naar al die creatieve dingen, wat het ook moge zijn. Vaak weet men niet hoeveel werk en oefening het soms vraagt om iets te maken. Meestal beleef je er ook het nodige plezier aan als het resultaat geslaagd is. 3 d is voor mij dus ook een grote onbekende.
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
[Mod-LesC]Omdat je afbeelding de BD-maxima (900 pixels langste zijde) overschrijdt, is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen, en dan je post aanpassen dmv de <Aanpassen> knop. Dank voor je begrip en je medewerking.[/Mod]
Last edited by LesC; 25 april 2011, 10:46.
Reden: Foto achter linkje geplaatst
Comment