Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
    Niet extreem maar toch wel een heel mooi resultaat Renée
    Bedankt
    Renée

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Inderdaad: netjes afgewerkt!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Dat is een hele klus geweest.
        knap gedaan.
        Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          ik vermoed veel met kanalen gewerkt, want anders kan je de plantjes er niet zo mooi uitkrijgen resultaat geslaagd
          Groetjes Rudy
          Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Jammer dat je aan de lucht niet wat meer gewerkt hebt.
            Zodat je een wat realistischere lucht krijgt.
            Verder wel netjes, rechterkant een paar boompjes die niet helemaal optimaal zijn uitgesneden, maar toch een prima resultaat.
            WillemClassensDesign: Mijn website
            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
            Flitsers:HVL-F42AM;

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              helaas niet gelukt om het raster weer te geven bij de kip
              Werkwijze PSP2
              Werken in lagen
              1) maak een tube van de kip( selectie op raster) 2) maak een tube van de bloem 3) tube zonnebloem bewerken met vervorming poolcoördinaten 4) pipet achtergrond geel 5) pipet achtergrond bruin 6) laag zonnebloem dupliceren
              Volgorde lagen aanpassen als volgt
              laag 4 laag 5 laag 3 laag 1 laag 6
              7) kip tussen de 2 lagen zonnebloem op zijn plaats schuiven. 8) ik gom op de lagen, maskers zijn nog een probleem 9) alle lagen samenvoegen

              Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
                Jammer dat je aan de lucht niet wat meer gewerkt hebt.
                Zodat je een wat realistischere lucht krijgt.
                Verder wel netjes, rechterkant een paar boompjes die niet helemaal optimaal zijn uitgesneden, maar toch een prima resultaat.
                @ Willems C
                Bedankt voor het kijken, zal proberen de lucht nog wat aan te passen, de boompjes rechts
                weet ik niet zo er is daar aan de zijkant twee rijen met andere boompjes misschien is het dat wat je bedoeld,
                @ Iceman
                Bedankt eveneens, niet met lagen gewerkt enkel met laagmasker en gom on CS5 want in deze
                versie heg je geen extraheren en de plug in kan ik er niet in krijgen, mmaar zo gaat het ook.
                @ Sporterke @ Les C
                Ook bedankt voor deinteresse
                Groetjes
                Renée

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                  http://iloapp.marcsdigitals.be/data/...11_resized.jpg

                  helaas niet gelukt om het raster weer te geven bij de kip
                  Werkwijze PSP2
                  Werken in lagen
                  1) maak een tube van de kip( selectie op raster) 2) maak een tube van de bloem 3) tube zonnebloem bewerken met vervorming poolcoördinaten 4) pipet achtergrond geel 5) pipet achtergrond bruin 6) laag zonnebloem dupliceren
                  Volgorde lagen aanpassen als volgt
                  laag 4 laag 5 laag 3 laag 1 laag 6
                  7) kip tussen de 2 lagen zonnebloem op zijn plaats schuiven. 8) ik gom op de lagen, maskers zijn nog een probleem 9) alle lagen samenvoegen
                  Anaisje,

                  Ziet er goed uit hoor, plezant dat je de uitleg hebt bijgeschreven, bij de maquette was er niet zoveel uit te leggen want het was enkel alles wat overbodig was weggommen

                  Groetjes
                  Renée
                  Last edited by LesC; 19 februari 2011, 11:41. Reden: Foto's uit quote gehaald, geen herhaling

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    erg leuk vooral een 'how to' erbij weet ik te waarderen.

                    groet Sport
                    Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      [Mod-LesC]Bericht aan alle "deelnemers" aan deze topic. Mag ik de posters vragen om enkel gebruik te maken van eigen materiaal? Ik denk dat een stockfoto wel kan, maar copyrighted materiaal van iemand anders, zelfs al is het een eigen bewerking, kan niet.
                      Ik heb zo goed en zo kwaad het kon in deze topic een opruimactie uitgevoerd. Foto's waren intussen door bepaalde deelnemers al weggenomen. Daarop volgende reacties van andere posters zijn nu ook verwijderd, omdat de originele post weg is.
                      Laat ons hopen dat ik het enigszins proper heb achtergelaten zo, en dat we het in de toekomst ook proper kunnen houden.

                      Mochten er evenwel na mijn grote schoonmaakbeurt posts zijn blijven staan die nu geen zin meer hebben, gelieve me daarvan te verwittigen, liefst via PB (en niet via reactie in deze draad.
                      Hopelijk kan ik deze post ergens in de nabije toekomst ook verwijderen.
                      Dank voor ieders medewerking! [/Mod]
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        als engels geen probleem is dan is dit wel een goede plaats om te surfen, niet enkel en alleen voor ps, ook illustrator, indesign enz
                        http://www.good-tutorials.com/

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Altijd nuttig, zo'n link, dieselke! Bedankt.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Van hier ook een merci
                            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
                              Mijn schoonbroer gaf mij deze opdracht: niet echt extrreem maar wel geduld voor nodig

                              origineel:
                              http://lh4.googleusercontent.com/_A0kKUGXbrkI/TV1nfsr0WnI/AAAAAAAAA-Q/-4hwTtwL0Bo/s900/IMG_0874-900.jpg"

                              bewerkt resultaat
                              http://lh4.googleusercontent.com/_A0kKUGXbrkI/TV1nf2jfmaI/AAAAAAAAA-U/CvFDcZW0LQQ/s900/IMG_0874-1-900.jpg"

                              groetjes
                              Renée
                              een hele klus als je het mij vraagt , maar zeker goed gedaan!
                              Last edited by LesC; 19 februari 2011, 21:46. Reden: Foto's uit quote gehaald, geen herhaling
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                                http://iloapp.marcsdigitals.be/data/_gallery//public/43/1298045711_resized.jpg

                                helaas niet gelukt om het raster weer te geven bij de kip
                                Werkwijze PSP2
                                Werken in lagen
                                1) maak een tube van de kip( selectie op raster) 2) maak een tube van de bloem 3) tube zonnebloem bewerken met vervorming poolcoördinaten 4) pipet achtergrond geel 5) pipet achtergrond bruin 6) laag zonnebloem dupliceren
                                Volgorde lagen aanpassen als volgt
                                laag 4 laag 5 laag 3 laag 1 laag 6
                                7) kip tussen de 2 lagen zonnebloem op zijn plaats schuiven. 8) ik gom op de lagen, maskers zijn nog een probleem 9) alle lagen samenvoegen
                                een verdienstelijke poging! zeker verder oefenen, !!
                                Last edited by LesC; 19 februari 2011, 21:45. Reden: Foto's uit quote gehaald, geen herhaling
                                http://www.jvs-photography.be/

                                Comment

                                Working...
                                X