Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
schoonspikke, natuurlijk bestaan daar programmas voor , eentje daarvan is fotoshop, maar als je een plug in zou bedoelen ....vergeet die dingen maar , zoiets krijg je niet voor mekaar met een plugin...
Bouk, daar heeft ze nog geen last van, kind is 13 jaar.....
schoonspikke, natuurlijk bestaan daar programmas voor , eentje daarvan is fotoshop, maar als je een plug in zou bedoelen ....vergeet die dingen maar , zoiets krijg je niet voor mekaar met een plugin...
Bouk, daar heeft ze nog geen last van, kind is 13 jaar.....
Zelfde mening toegedaan!
Heb eens met Imagenomic Portraiture aan de slag geweest en er rap weer afgegooid.
Lekker zelf allemaal doen, het duurt misschien langer, maar het resultaat is er ook naar.
En sommige dingen kun je niet geautomatiseerd doen.
Als ik de voor en na zie, lijkt het alsof ze aan een schandpaal gehangen hebben waar heel het dorp met kleurrijk spul naar haar gesmeten heeft en dat een talentvol beeldbewerker er iets moois van gemaakt heeft.
Last edited by LesC; 9 februari 2011, 14:53.
Reden: Foto's uit de quote gehaald, geen herhaling.
als ik de voor en na zie, lijkt het alsof ze aan een schandpaal gehangen hebben waar heel het dorp met kleurrijk spul naar haar gesmeten heeft en dat een talentvol beeldbewerker er iets moois van gemaakt heeft.
hahahaa Paul tja wat vind ik er van.
mooi gedaan hoor.
beetje druk dat wel
vind het altijd leuk bewerkte foto's te zien.
nog leuker vind ik hoe je het gedaan hebt daar kunnen we allemaal van leren.
heb nu 2 mensen gezien die dat hier hebben geplaatst
groetjes
Sony Nex 5 E 16 mm F2.8/E 18-55 mm F3.5-5.6 Photoshopcs6
Comment