Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tinneketin
    reageerde
    Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

Deze gemaakt voor shootnshop, de opdracht was Rouge & Noir.
    Meisje op afbeelding is mijn dochter.

Last edited by Tinneketin; 4 oktober 2012, 09:39.

Leave a comment:

• david_ve
    reageerde

extreem zoals voorgande is't niet maar wel een mooie poging.

alleen de halo's rond de bomen zijn iets te opvallend

Leave a comment:

• willemx
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door oNeX Bekijk bericht
    Ik vind hem geweldig! Doet me zelfs denken aan de klassieke Iron Maiden cdcovers ^^
    Ik vind 'm ook wel leuk! Het heeft iets old schools. Alle elementen zijn netjes geblend.

Zonet nog eens een wandelingetje gemaakt en mits heel wat aanpassingen tot het volgende resultaat gekomen:

Leave a comment:

• bagste
    reageerde

Ik vind hem geweldig! Doet me zelfs denken aan de klassieke Iron Maiden cdcovers ^^

is toch leuk dat hij bij je in de smaak valt dan . bedankt

Leave a comment:

• bagste
    reageerde

komt mij bekend voor

Leave a comment:

• oNeX
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door bagste Bekijk bericht
    [CENTER]deze topic tegengekomen en vind het wel leuk dit allemaal te zien bij deze plaats ik ook maar eens eentje dat ik lang een tijdje geleden had gemaakt uit verveling
    het hoofd dat hij vast heeft is de foto van mijn zoon al schiet daar ook al niet veel meer van over al de rest is bijgezet in ph maar zou hem niet meer op de zelfde manier terug kunnen maken .
    zitten wel veel probeersels in voor vaardigheden uit te proberen .

Leave a comment:

• bagste
    reageerde

deze topic tegengekomen en vind het wel leuk dit allemaal te zien bij deze plaats ik ook maar eens eentje dat ik lang een tijdje geleden had gemaakt uit verveling
    het hoofd dat hij vast heeft is de foto van mijn zoon al schiet daar ook al niet veel meer van over al de rest is bijgezet in ph maar zou hem niet meer op de zelfde manier terug kunnen maken .
    zitten wel veel probeersels in voor vaardigheden uit te proberen . zitten ook brush in die ik zelf heb gemaakt deze was ongeveer klaar op 5 uur in den beginnen was er niets en ben beginnen spellen en creëren met dit als resultaat
    Last edited by bagste; 29 september 2012, 11:34.

Leave a comment:

• Sportsterpeke
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
    Hebben jullie maar geluk dat je een cursus kan volgen. Hier bij ons bestaat dat niet (of je moet ervoor 80 km verplaatsen). Dus het zal met een boekje moeten...
    Ik heb Scot Kelby boeken daarin wordt het goed uitgelegd

Leave a comment:

• bouk
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
    Hebben jullie maar geluk dat je een cursus kan volgen. Hier bij ons bestaat dat niet (of je moet ervoor 80 km verplaatsen)....
    ja maar jij woont erg mooi daar.
    ik zou het wel weten als ik moest kiezen hoor.
    grt,bouk.

Leave a comment:

• marie-anne
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Ik denk niet dat je ooit klaar bent met Photoshop te studeren. Normaal is bij CVO de cursus gedaan na 4 modules, maar op algemene aanvraag is bij het begin van het nieuwe schooljaar een vijfde module gestart. Dadelijk weer naar de les...
    Hebben jullie maar geluk dat je een cursus kan volgen. Hier bij ons bestaat dat niet (of je moet ervoor 80 km verplaatsen). Dus het zal met een boekje moeten...

Leave a comment:

• LesC
    reageerde

Oorspronkelijk geplaatst door Sportsterpeke Bekijk bericht
    ...
    Ik denk dat je zoveel uit PS kunt halen dat het wel even duurt voordat je klaar bent met studeren.
    ...
    Ik denk niet dat je ooit klaar bent met Photoshop te studeren. Normaal is bij CVO de cursus gedaan na 4 modules, maar op algemene aanvraag is bij het begin van het nieuwe schooljaar een vijfde module gestart. Dadelijk weer naar de les...

Leave a comment:

• corre1980
    reageerde

Zeer mooi gedaan, enkel een paar dingen die niet kloppen, Licht komt vooraan, en op zijn T-shirt is vooraan schaduw en achteraan belicht. De schaduw in de "kloof" klopt maar die helemaal vooraan niet. De schaduw van de fietser zou meer achteraan moeten liggen vermits de zon of wat het ook is nogal laag ligt. deze schaduw is voor een hoog staande zon die rechts van beeld staat. Ook nog een tip is voor de persoon de rand van de selectie iets verzachten nu zijn de randen iets te hard waardoor echt opvalt dat het erop geplakt is. Hier valt het enorm op met de broek. Voor de rest toch een zeer mooi idee. Tip i.v.m de zon, 1 streep trekken van de richting zon naar onderwerp doortrekken plaats schaduw want die belichting van in 1 rechte lijn.

Vandaag eens wat tutorials voor CS5 bekeken, hoofdzakelijk om te leren werken met layers etc...
    Een eerste test gedaan en dit was het resultaat... Is toch verslavend die photoshop!

Leave a comment:

• Sportsterpeke
    reageerde

@ marie-anne
    Weet niet hoe lang je bezig bent maar het is toch leuk wat je maakt maar je kunt natuurlijk nog veel bij leren.
    Ik denk dat je zoveel uit PS kunt halen dat het wel even duurt voordat je klaar bent met studeren.

@ willemx
    dat is wederom weer een hele mooie

Leave a comment:

• marie-anne
    reageerde

Ik ben eindelijk aan het hoofdstuk "Layers" aangekomen in PS
    Dit is mijn creatie.
    Kan het ermee door ? Of moet ik nog HEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEL studeren?

Leave a comment:

• marie-anne
    reageerde

@ Willemx : dit vind ik heel mooi gedaan.

Leave a comment:

Working...
X