Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    De eerste vind ik echt PRACHTIG, maar de tweede is me beetje te amateuristisch.. Let op niet slecht bedoeld, ik denk gewoon dat het beter kan.. Alleen het gespuwd vuur vind ik een beetje naar de slechte kant.. Ook het vuur daar op die toren.. De rest vind ik wel goed! Leuke fantasie in ieder gedacht.. Doet me toch beetje denken aan Avatar
    Yannick Desmet 2021
    yannickdesmet.com

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Valt ook niet mee om iets met draken realistisch te maken hoor. Zo bestaan er ook geen foto's van draken hé Op die manier krijg je toch wat de mengeling van "tekening" naar foto en dat valt moeilijk te overbruggen op die manier.
      www.debackermichel.be

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Oorspronkelijk geplaatst door Michken Bekijk bericht
        Valt ook niet mee om iets met draken realistisch te maken hoor. Zo bestaan er ook geen foto's van draken hé Op die manier krijg je toch wat de mengeling van "tekening" naar foto en dat valt moeilijk te overbruggen op die manier.
        De draken op zich zijn niet slecht hoor, dat vind ik nog redelijk goed gedaan.. Zoals je zegt, je vind dat niet gemakkelijk. Maar het vuur kon mss iets beter, mss gewoon ergens anders vuur van nemen ofzo? Een explosie of dergelijke.
        In ieder geval, ik ben toch aan het muggeziften hoor, ik zou dat nooit kunnen!
        Yannick Desmet 2021
        yannickdesmet.com

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          de draakjes zijn prachtig

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            vind de eerste erg goed.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Had het groen geweest...'t was het liegebeest!! Maar ja dat is tijden terug van toen mijn volwassen kinderen nog jeugd was.
              Wel goed gedaan hoor.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Paard was zwart toen ik er mee begon (en de vleugels blauw + geel)


                En deze was beigeachtig

                En als dat niet extreem is dan weet ik het niet meer
                Last edited by Kiwiaa; 8 oktober 2010, 17:43. Reden: resize
                Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
                Mijn foto's van paarden vind je hier

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kiwiaa Bekijk bericht
                  Paard was zwart toen ik er mee begon (en de vleugels blauw + geel)

                  Image

                  En deze was beigeachtig

                  Image

                  En als dat niet extreem is dan weet ik het niet meer

                  Dat is inderdaad al in orde!! Prachtig gedaan, ik wenste dat ik dat ook kon
                  Yannick Desmet 2021
                  yannickdesmet.com

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    En zo zie je maar dat fotografie ook kunst is!
                    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      héél goed gedaan!

                      ch.
                      www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Dankjewel
                        Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
                        Mijn foto's van paarden vind je hier

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          [Mod-LesC]Knap, maar enorm zware bestanden. Is het niet mogelijk een lichtere jpg versie te plaatsen?
                          Ik zwaai niet alle dagen met deze BD-regel, maar ik wil je even reg. 2.5 meegeven:
                          2.5. Maximale bestandsgrootte van een foto: geen opgelegde limiet

                          De eerder gebruikte bovengrens van 400 KB per foto wordt niet langer opgelegd.

                          Zie er wel op toe dat de bestandsgrootte binnen de perken blijft, zoniet duurt het voor mensen die surfen via een langzame internetverbinding of vanop een mobiele computer of telefoon erg lang voordat de foto's op hun beeldscherm verschijnen, of kan er zelfs een time-out van de verbinding optreden. Een gebruikersvriendelijke streefwaarde is max. 500 KB per foto.

                          Bij duidelijk misbruik kan een moderator de foto wissen en vervangen door een verwijzing naar deze uitleg. Je kan dan zelf met de ‘Aanpassen’ knop de link naar een foto met de goede afmetingen aanbrengen.

                          Een gemakkelijke manier om de bestandsgrootte van je foto’s aan te passen is het gebruik van BD-Sizer. Je kan dit gratis Windows-tooltje downloaden via de Downloadsectie van de Helpdesk.
                          [/Mod]
                          Last edited by LesC; 8 oktober 2010, 15:01.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Oh sorry, ik heb ze kleiner gemaakt!
                            Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
                            Mijn foto's van paarden vind je hier

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              [Mod-LesC]Ja kleiner wel.
                              Je had ze op de "goede" afmetingen (maximum 900px langste zijde) moeten houden, maar het "gewicht" verkleinen door van png naar jpg om te zetten. Even geprobeerd, en een bestand van 2,3 MB werd slechts een 300KB groot als JPG.[/Mod]
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.7)

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Voila !
                                Last edited by Kiwiaa; 8 oktober 2010, 17:44.
                                Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
                                Mijn foto's van paarden vind je hier

                                Comment

                                Working...
                                X