Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De zeilboot is een ETAP 46.
Ik zat in het ontwerpteam van die boot. Dus ik heb wel enige plannen van die boot getekend en heb ook wel wat uurtjes door gebracht in deze.
Dit is mijn allereerste PS-project, heb nogbakken te leren mar ben er volop aan aan het werken
Dit is een fotobewerking van mijn grootmoeder in spé die zelf ook met PS begonnen is. Bij het uitpriten is hij wel wat donkerder geworden, mar al ij al viel het nog mee.
Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm Flickr
(persoonlijk zou ik de flatgebouwen nog wat nabewerken met dodge-burn voor de schaduwen
de linkse vliegende kopel vind ik het mooist, maar voor een gedeelte misschien wat oplichten om mooier lichteffect te hebben aan de rand
bij de aardkluit van de piramides zou ik wat ruis indoen om wat meer structuur te bekomen)
(persoonlijk zou ik de flatgebouwen nog wat nabewerken met dodge-burn voor de schaduwen
de linkse vliegende kopel vind ik het mooist, maar voor een gedeelte misschien wat oplichten om mooier lichteffect te hebben aan de rand
bij de aardkluit van de piramides zou ik wat ruis indoen om wat meer structuur te bekomen)
Thanx!
De flatgebouwen dienen idd nog wat karakter te krijgen. Zal er nog wat mos en schaduwpartijen aan toevoegen.
Ik zal eens zien wat betreft het oplichten van het linkse schip. Ik kan de schaduwlaag nog aanpassen dat het een lieve lust is.
Bij de piramides zit er voldoende detail in hoor, maar bij deze verkleining komt het niet zo goed uit.
Crowdsourced logo, freelance graphic and web design at DesignCrowd. 1,137,622 freelance designers compete to create amazing designs for your business. Start Today!
ooit eens eentje gemaakt voor een contest op worth1000
[Mod]Omdat de foto de BD-maxima overschrijdt (max. 900px langste zijde), is ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie opladen en daarna de foto opnieuw zichtbaar maken. Dank voor je medewerking.[/Mod]
Comment