Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De laatste 2 weken heb ik me geconcentreerd om de pen-tool van photoshop onder de knie te krijgen. En ik moet zeggen in het begin leek het me lastig enzo maar ééns het begon te vlotten zou ik niks anders meer willen gebruiken. Ik heb geoefend op mijn garnalenfoto's (te zien in het macro onderdeel van dit forum). Dus die had ik dan één voor één uitgesneden met de pen-tool. Dan ook nog een lamp van een gratis stocksite om er dan toch iets mee te doen. Dit is het resultaat geworden
Moderator Note: Vóór iemand hier met regels komt zwaaien: Phororhacos heeft van mij de toestemming om zes foto's in één post te plaatsen. Hier in "extreme" is het altijd leuk te vernemen hoe je van het origineel naar een 'extreme' evolueert. Walter had eventueel de twee verschillende foto's kunnen opsplitsen in twee posts (met elk drie foto's), maar moet dat hier nou ook?
Moderator Note: Vóór iemand hier met regels komt zwaaien: Phororhacos heeft van mij de toestemming om zes foto's in één post te plaatsen. Hier in "extreme" is het altijd leuk te vernemen hoe je van het origineel naar een 'extreme' evolueert. Walter had eventueel de twee verschillende foto's kunnen opsplitsen in twee posts (met elk drie foto's), maar moet dat hier nou ook?
Comment