Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    Heeft iets buitenaards, vind ik, maar wel mooi van kleur en compo. Die uitsnede doet het 'm hier wel.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      Zoals beloofd zou ik een andere plaatsen... dus bij deze

      Zijn alle drie foto's van me zelf en heb ze tot deze afbeelding van kunnen maken.





      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        Uit de archieven van de R.A.F.:


        Wel, niet echt uit de archieven van de R.A.F. natuurlijk. Mijn oom werkte in de jaren vijftig als mecanicien bij de luchtmacht en had in zijn vrije tijd een koperen asbak gemaakt en aan mijn ouders geschonken. Hieronder de originele foto:

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          Mijn bewerkte roos

          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            @ hemt : amaai wat een werk heb jij daaraan gehad. Erg mooi en leuk. Klein opmerking de ondersten hadden misschien beter met de voeten tegen rand van de foto gestaan, maar tja dat is ook wel muggeziften. Vind het al ferm dat je ze allemaal een in een natuurlijk mooie pose hebt gekregen. Mijn hoed af hoor.

            @ CelloO : ook voor beide werken sta ik in bewondering. Ja inderdaad veel werk. Maar wat een vreugde niet als het af is. Bij de huizentafereel vroeg ik me iets af. Had je het beeld al op voorhand in je hoofd ?

            @ Ronny : tof, heel tof dat heb je echt leuk gedaan. Moest erom lachen.

            @ Marie-Anne : Haha, mooi ? De eerste vind ik de beste, de tweede is ook goed gedaan hoor, maar die kleuren zit niet echt in mijn smaak, vandaar dat ik hem waarschijnlijk minder vind. De eerste met olieverf ?

            @ Ludovicus : Je had met challengerwedstrijd moeten meedoen. Maar nu is het te laat en moet ik zeggen dat de winnaar toch iets heel speciaal had voortgebracht. Maar hier staat ie ook goed vind ik.

            Nu Ik ben opnieuw aan het uitproberen maar heel extreem vind ik hem toch ook nog niet.

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              @Loeky
              Dat Olieverf leent zich hier heel goed. Ik vind het zelf ook zalig om af en toe een toe te passen.
              Maar je originele foto in de beginnershoek kijkt leuker!
              Touch the Earth...Gently
              www.passionsenfrance.com

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                @ hemt : amaai wat een werk heb jij daaraan gehad. Erg mooi en leuk. Klein opmerking de ondersten hadden misschien beter met de voeten tegen rand van de foto gestaan, maar tja dat is ook wel muggeziften. Vind het al ferm dat je ze allemaal een in een natuurlijk mooie pose hebt gekregen. Mijn hoed af hoor.

                @ CelloO : ook voor beide werken sta ik in bewondering. Ja inderdaad veel werk. Maar wat een vreugde niet als het af is. Bij de huizentafereel vroeg ik me iets af. Had je het beeld al op voorhand in je hoofd ?

                @ Ronny : tof, heel tof dat heb je echt leuk gedaan. Moest erom lachen.

                @ Marie-Anne : Haha, mooi ? De eerste vind ik de beste, de tweede is ook goed gedaan hoor, maar die kleuren zit niet echt in mijn smaak, vandaar dat ik hem waarschijnlijk minder vind. De eerste met olieverf ?

                @ Ludovicus : Je had met challengerwedstrijd moeten meedoen. Maar nu is het te laat en moet ik zeggen dat de winnaar toch iets heel speciaal had voortgebracht. Maar hier staat ie ook goed vind ik.

                Nu Ik ben opnieuw aan het uitproberen maar heel extreem vind ik hem toch ook nog niet.

                [CENTER][IMG]https://lh6.googleusercontent.com/-DzLqLzyF9aE/UR5WGQHyVAI/AAAAAAAAOPE/BqStlFlkfD0/s900/_DSC2260-kuisen-MOS-olieverf.jpg[/IMGCENTER]
                OOps hergebruik van een vorige post maar dan bewerkt?
                Vind het te ver gaan persoonlijk dan.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  @Loeky ik had niets van die foto in mijn hoofd zitten dit soort dingen komen altijd zo maar aanwaaien ben mij en ik heb er ook nooit echt gedachtens over.
                  Meestal heb ik een bijzonder gebouw of iets en daar ga ik dan met andere fotos wat van maken.... soms een glas/auto enz enz enz.
                  Probeer zo vaak als ik kan wat uurtjes in photoshop te steken om soms dingen na te maken of gewoon wat bij te leren.

                  Groet Marcel,

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    @ CelloO : oh, dat heb nog nooit geprobeerd . Ik werk vaak met een beeld dat bij mij al in mijn hoofd ontstaat en heel vaak komt die als ik iets zie dat er zich toeleent.
                    Toch kijk ik vol bewondering voor je creaties. Ik hoop er nog velen te mogen bewonderen. Kom af en toe hier kijken.

                    @ Schoonspikke ': ik begrijp je mededeling niet. Hier plaats je toch bewerkte foto's ?

                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Wie niet weg is,is gezien .
                      Zelfportret.

                      Grts S



                      www.shooter1970.be

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        Ik denk dat we er zo al eens eentje in deze pagina's gezien hebben, maar 't is toch weer netjes gedaan!
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Ik heb het ook eens gezien, maar met andere kleuren. Deze is heel duidelijk, ik volg mijn voorganger +1

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Heb een aantal sterk bewerkte fotomontages, maar heb geen idee hoe ik hier een foto kan opladen ( 900pxl langste zijde).
                            Kan iemand me dat uitleggen,
                            Dank bij voorbaat.
                            /Ben
                            Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Digi-art Bekijk bericht
                              Heb een aantal sterk bewerkte fotomontages, maar heb geen idee hoe ik hier een foto kan opladen ( 900pxl langste zijde).
                              Kan iemand me dat uitleggen,
                              Dank bij voorbaat.
                              /Ben
                              Moderator Note: Je vindt bij de Helpdesk dit document (PDF-onmiddellijke download), waarmee je aan de slag kunt.
                              In het kort:
                              1. foto afwerken en verkleinen tot de reglementaire afmetingen (langste zijde maximum 900 pixels)
                              2. opladen naar een hosting site naar keuze (Photobucket, Tinypic, Flickr, die elk hun eigen 'tics' en problemen hebben)
                              3. het juiste adres kopiëren. Een goed adres begint met http en eindigt op de exacte naam en extensie van je foto.
                              4. dat juiste adres hier tussen de IMG-tags plaatsen.

                              Best in ons Testforum oefenen vooraleer je in deze topic post.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Bedankt LesC:-)
                                Ik had de PDF al gelezen, maar dacht de foto direct op te laden, schijnt niet mogelijk te zijn!
                                De foto staat wel op een fotosite, maar niet op die je hierboven vermeld en de langste zijde daar opgeladen is 920 pixels... ik hoop dat het dan werkt.
                                /ben
                                Nikon D300 - Nikkor 16-85 VRII - Nikkor 70-300 VRII - Sigma 70mm 2.8 Macro - SB 800 - Sony RX10... en veel creativiteit.

                                Comment

                                Working...
                                X