Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaats eens een Extreme CS foto....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

    @sliesje knap gedaan. Mag dit beeld wel ook het bijhorend achtergrondsverhaal

    Comment


    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

      @ lesc nou hier sta ik ook vol bewondering naar te kijken. Zovele lagen en zo mooi bij elkaar gebracht tot een sprekend geheel

      Comment


      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

        @diezel niet slecht, het heeft iets

        Comment


        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

          @ corre 1980 leuk gedaan en goed gezien

          Comment


          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

            Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
            @ lesc nou hier sta ik ook vol bewondering naar te kijken. Zovele lagen en zo mooi bij elkaar gebracht tot een sprekend geheel
            Bedankt, Loeky. Dit was een van de werkstukken die ik moest afleveren om mijn Rastertekenen (Photoshop CS4), Module 5 (CVO Turnhout) succesvol af te ronden. Ik heb dan ook mijn certificaat behaald.
            Ik had een mooie foto, maar m'n kleindochter had net h'r ogen dicht. Wat kun je met zo'n foto aanvangen. Awel...

            Laat zelf ook nog 'ns wat zien.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment


            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

              Moest vandaag op de kleinkinderen passen en we hebben ons wat kunnen uitleven. ik heb hier heel de dag aan gewerkt. Ik liep al wel enkele weken met dit idee en had de doos klaar staan, ben van plan om heel de familie zo op de plaat te krijgen.


              Laat maar komen.
              Herman
              Groetjes, Herman.
              Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

              Comment


              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                Heerlijke foto!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                Comment


                • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                  Hier is mijn DenRotterHaagDam creatie.

                  Dit is een leuke oefening om selecties te leren maken... ik heb hier gebruik gemaakt van pentool lasso kleurberijk en vooral heel veel maskers.
                  Photoshop is een geweldige gereedschapskist met tools.... je moet alleen wel er voor zorgen dat je de tooltjes gaat leren gebruiken.... het is niet altijd alleen maar de clone stamp maar ook heel vaak gewoon een stukje knippen en plaken of bedeken met wat anders...

                  Het kost je dan ook uren dagen weken maanden jaren om die gereedschapskist van Photoshop tot je eigen te maken en dat gaat echt moet bloed zweet en kwijl langs je Stylo pen hahahahah LOL. Trouwens wel een must voor Photoshop ik ga geen reclame maken maar zelfs de aller goedkoopste werken beter dan de muis...... Ook met dit tooltje moet je natuurlijk oefenen maar binnen een dag weet je niet beter en ga je de muis laten voor wat het is.

                  1. Orgineel
                  2. Tweede foto is een deel van een hdr panorama van het gemeentehuis van Den Haag.
                  3. De nieuwe kerk ook uit Den Haag hdr
                  4. Hier heb ik het gemeentehuis tegen over elkaar laten spiegelen.
                  5. De nieuwe kerk achter het stadhuis plaatsen
                  6. De Erasmusbrug Rotterdam
                  7. Brug over het stuk van de kerk heen en onder het pand van het gemeentehuis
                  8. Een stuk van De Beneluxtunnel richting de botlek
                  9. Een stock foto van de (De Niagarawatervallen) omdat ik hier in nederland niet hoger kwam met een waterval van twee meter. Dit is ook gelijk het stuk wat mij het meeste tijd gekost heeft om dit te maken, Jammer dat ik de Originele stock foto niet meer in mijn bezit heb. De boodjes water stukken in het glas enz enz.
                  10. Het einde na 26 uur photoshop in drie dagen tijd.




                  Foto 2


                  Foto 3


                  Foto 4


                  Foto 5


                  Foto 6


                  Foto 7
                  http://img687.imageshack.us/img687/4177/foto06p.jpg

                  Foto 8
                  http://img856.imageshack.us/img856/3383/foto07s.jpg

                  Foto 9
                  http://img692.imageshack.us/img692/1193/foto08n.jpg



                  Groot formaat http://goo.gl/hKs2t

                  Groetjes Marcel

                  Ps dit was een opdracht van de Fotovakschool Rotterdam.... niet schrikken ik overdreef wat met deze creatie van mijn zelf. De opdracht was maak mooie en vooral strakke nette selecties.
                  Last edited by CelloO; 10 februari 2013, 01:47.

                  Comment


                  • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                    Een foto gemaakt op onze plaatselijke carnaval kermiskoers.
                    Ronny


                    Comment


                    • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                      Heel erg leuk gevonden Ronny

                      Comment


                      • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                        @CelloO: indrukwekkende job. Je blijft kijken.
                        @Ronny: grappig. Met die slak moest ik onmiddellijk denken aan een vroegere afbeelding in deze draad, maar het duurde nogal eer ik die gevonden had:
                        Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.

                        (de auteur legt uit hoe hij te werk gegaan is, de afgewerkte foto alleen is ook hier te vinden: http://i42.tinypic.com/ajp928.jpg )

                        (het is trouwens leuk om de hele topic door te nemen, al zijn er al heel wat afbeeldingen niet meer te zien, wat jammer is)
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.6.1) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                        Comment


                        • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                          Inderdaad moderator ik ken die foto, ik woon hier dan ook al een tijdje op BD.

                          Comment


                          • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            @CelloO: indrukwekkende job. Je blijft kijken.
                            @Ronny: grappig. Met die slak moest ik onmiddellijk denken aan een vroegere afbeelding in deze draad, maar het duurde nogal eer ik die gevonden had:
                            Forum voor discussies rond het bewerken, afdrukken, presenteren... van digitale foto's , en over andere software die met digitale fotografie te maken heeft.

                            (de auteur legt uit hoe hij te werk gegaan is, de afgewerkte foto alleen is ook hier te vinden: http://i42.tinypic.com/ajp928.jpg )

                            (het is trouwens leuk om de hele topic door te nemen, al zijn er al heel wat afbeeldingen niet meer te zien, wat jammer is)
                            Inderdaad zeer mooi uitgelegd van de tot stand brenging van dit werk..Het blijft iets boeiend ...
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                              Ik zag helaas dat ik de foto al eens gebruikt had hier op BD... zal een andere posten

                              Comment


                              • Re: Plaats eens een Extreme CS foto....

                                Niet extreem te noemen. Maar toen het af was, werd ik er direct vrolijk van. Hop naar de lente dacht ik...

                                Touch the Earth...Gently
                                www.passionsenfrance.com

                                Comment

                                Working...
                                X