Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pc Medion

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pc Medion

Oorspronkelijk geplaatst door vvm1 Bekijk bericht
    We hebben deze ook gekocht en als ik CS3 er wil op installeren dan loopt die vast.
    Wat ik ook doe, die CS3 wil er niet op werken?
    Iemand enig idee hoe dit komt?

grtz
    Dat zal waarschijnlijk eerder een Vista-probleem zijn...

De probleemverhalen over Vista houden mij ook tegen om een nieuwe pc te kopen, en als die er komt, dan zou ik liefst gewoon met XP blijven verderwerken omdat ik geen zin heb om alle randapparatuur te vervangen als de nodige drivers voor Vista niet te vinden zijn.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

We hebben deze ook gekocht en als ik CS3 er wil op installeren dan loopt die vast.

grtz
      Is het de trial versie of van CD!
      Ken je iets van command lines? (uitvoeren in't vlaams)
      .. of beter, kun je ermee overweg??

9/10 .Dll repair (Vista, hé)
      « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

grtz
        Hoe het komt weet ik niet?
        Ik heb die computer ook gehaald en CS4 erop geïnstalleerd, en dat ging hier toch vanzelf ?
        groeten, Erik. -BD0841BE-
        http://www.pbase.com/erik_borghs

Comment

CS4 heeft een andere introductie dan CS3, bij de install.

Comment

En ik spreek hier van de tijd dat aldi tenminste Intel-pc's verkocht. Is nu ook al een tijdje gedaan.
            Ik kan mis zijn, maar is het niet zo dat Aldi tijdens het jaar zogenaamde Budget-versies uitbrengt, ttz iets oudere configuraties die ze aan een aantrekkelijke prijs uitbrengen om een bepaalde doelgroep te bereiken. Vroeger was het zo dat op het eind van het jaar je telkens een innoverende Aldi pc kon kopen met de nieuwste snufjes en een snelle Intel-core. Zo kon je over een aantal jaren geleden al uitpakken met DVD-Branders (-DVD) terwijl die nog onbetaalbaar waren in de gewone handel. Ook het slot met alle types kaartlezers was (en is nog steeds) heel welkom toen het op mijn pc bleek te zijn ingebouwd. Software is legaal geinstalleerd en ruim voorhanden voor talloze types gebruikers en doelgroepen.
            Omdat ik zelf al jaren tevreden Aldi-pc gebruiker ben volg ik threads in die richting altijd en ik kan zeggen dat er ontzettend veel mensen héél tevreden van zijn. Er zijn trouwens ook bedrijven waar Aldi pc's dag en nacht doordraaien sinds verscheidene jaren.
            De grootste tegenhanger van de Aldi pc destijds op dit forum bleek niets meer dan een amateur-overklokker te zijn die zijn kritiek alleen daarop (Aldi-pc is niet te overklokken) baseerde. Toen ik hem attent maakte op het feit dat hij op een fotoforum zat en een mhz-wedstijd niet van toepassing is bij mensen die hun foto's betrouwbaar willen beheren, bewerken en opslaan heeft hij op sportieve wijze toegegeven dat ik gelijk had.

Aan U de vrije keuze uiteraard!

Greetz,

The Fonz
            Exactemundo!

Comment

altijd hetzelfde liedje.
              Wat heb je echt nodig ?

Comment

Wel...ik kan de versie wel op m'n laptop (ook vista) draaien, maar niet op deze?
                Vreemd toch...bridge werkt wel, ook al werkt hij trager!

grtz
                Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Dat zal waarschijnlijk eerder een Vista-probleem zijn...

De probleemverhalen over Vista houden mij ook tegen om een nieuwe pc te kopen, en als die er komt, dan zou ik liefst gewoon met XP blijven verderwerken omdat ik geen zin heb om alle randapparatuur te vervangen als de nodige drivers voor Vista niet te vinden zijn.
                  Als je nog wat kan wachten..eind dit jaar, begin volgend jaar komt Windows 7 uit.
                  Voor mij en mijn collega IT'ers toch een ferme verbetering tov Vista.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                    Als je nog wat kan wachten..eind dit jaar, begin volgend jaar komt Windows 7 uit.
                    Dat had ik ook al ergens gelezen, daarom wacht ik wel tot ze bij den Aldi een pc hebben met die Windows 7...
                    Ik hoop toch dat mijn oude Medion pc het nog zo lang uithoudt.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      yep ik wacht ook op windows 7
                      van vista ben ik altijd afgebleven veel te veel problemen volgens mijn schoonbroer
                      afblijven was zijn boodschap van het begin af aan.
                      Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                      Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hetgeen dat funny is, is dat mensen die problemen hadden met Vista er ook zullen hebben met 7, en gelijk welke andere versie die er na komt... XP had gewoon niet zo lang mogen meegaan, zodat de mensen nog gewend waren van om de 3 jaar te veranderen...

Nu, die PC uit de Aldi klinkt best wel goed genoeg. Ik zou niet voor de 2de hands machine gaan, aangezien je voor minder geld een beter systeem in elkaar kan steken...
                        Ik heb al enkele jaren een Medion-laptop (let op dat Medion NIETS met de Aldi te maken heeft behalve dat ze er aan leveren) en ben daar zeer tevreden mee. Werd geleverd met XP, kreeg er een gratis update naar Vista bij EN draait nu Windows 7 RC. Mijn batterij gaat ook nog altijd 2.30-3u mee.

Indien je voor CS4 zou gaan, denk er wel aan dat het versneld kan worden door een krachtige GPU (videokaart)...

Oh en over AMD vs. Intel: Het is zo dat Intel momenteel de snelste CPU's op de markt heeft in het consumersegment, maar qua Prijs/Prestatie komt AMD toch altijd boven Intel. Ik zit nu zelf met een Phenom II X4 955 (3.2Ghz) en m'n PC'tje vliegt ^^.
                        Nikon D40 - Nikkor 18-55mm Kitlens - Sigma 70-300mm DG MACRO - Tripod

Comment

Tja, tot spijt van wie het benijdt, maar Aldi PC's zijn echt niet zo slecht hoor. Ze zijn zelfs goed . Hier ook al aan de derde Aldi PC (elke 3 jaar eentje...). Die van zes jaar geleden wordt nu door mijn dochter gebruikt voor schoolwerk etc. Altijd die van "november" gekocht. De 2 laatste staan elke dag ettelijke uren op; in WE bijna constant. Geen klagen van. De opmerking hierboven ivm toestenbord, muis etc kan ik wel beamen : het eerste wat ik doe is een andere muis kopen en de speakers wegkieperen. Toetsenbord ? als je veel typt dan raadt ik ook aan te vervangen... (is heel persoonlijk natuurlijk). Ook na verloop van tijd wat geheugen bijgestoken. Dan nog zijn het koopjes hoor !
                          Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                          And why do we fall, Bruce?

Comment

vreemd toch al die verhalen over vista?? op onze beide laptops en desktop vista draaien en geen enkel probleem ermee en t'zijn dan nog geen recente pc kes
                            en natuurlijk cs 4 erop draaien, loopt allemaal als een treintje, niks probleem ermee, ook nooit gedoe met randapparatuur, .......
                            http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                            X