Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
@Peer mooi ontwerp maar ik zou kawasaki samen met he tlogo iets groter maken en wat beter positionneren, wat denkt u ?
@ddavid zou het lukken om de robot naast de moto te plaatsen op de foto denkt u? eventueel in een gevechtshouding ofzo?
zo lijkt het dat u aantoont in wat de moto kan transformen namelijk de robot : (zoals in transformers zelf)
Ik zou persoonlijk de achtergrond wat donkerder maken om de robot meer naar voor te laten komen (of een vignette vb). Een donkere achtergrond werkt bovendien goed met die felle groenen vind ik.
neen de moto zie je niet meer, die is getransformeerd
Hoe begin je hieraan?
Panasonic Lumix TZ8
We do not live to eat and make money. We eat and make money to be able to live. That is what life means and what life is for - George Leigh Mallory
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
indien er nog personen zijn die hun ontwerp wensen te tonen, laat gerust zien !
Comment