Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ja, op de Nikonsite kan je een testversie downloaden, gratis voor 60 dagen; de handleiding zit daar bij.
Ik werk daar ook mee, maar zit wel met een probleem: ik wil van 3 of 4 foto's in serie één foto maken (waarin dus 3 of 4 'deel'foto's naast elkaar). Om die dan op mn website in de maak te zetten. Dat gaat niet met Capture NX2 (aan Nikon zelf gevraagd). Iemand een oplossing? Hou er rekening mee dat ik geen computerwizzard ben. Alvast veel dank!
Geen probleem in Vista x64 en zelfs niet in Windows 7 x64.
Werkt echter enkel in 32-bit modus.
Op een paar updateperikelen na CNX2 draait hier ook deftig op mijn 64-bit Vista in 32-bit modus
Maar ik heb momenteel wel geweldig veel problemen met viewNX 1.3.0, zelf in die mate dat het onbruikbaar geworden Ik vind nergens een pasklare oplossing, en ben dus op de 32-bit windows fotogalerie icm de NEF codec aangewezen. Ik heb het al in een ander topic gezegd, maar het wordt tijd dat Nikon eindelijk orde op zaken stelt met zijn software, al dan niet betalend Ik heb niet veel meer nodig om volledig naar Lightroom/ACR/Photoshop over te stappen...
Wat bedoelen jullie met 32-bit modus? Van Vista of van Capture NX2 ?
Capture NX is een 32-bit toepassing en zal onder Vista x64 in een aparte X86 program file gezet worden en zal enkel in 32-bit modus werken. Alleen 64-bits programma's zoals de meeste windows toepassingen en ook de nieuwe photoshop CS4 zullen in 64-bit werken.
Comment