Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PS 7 vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PS 7 vraagje

    Het zal waarschijnlijk heel erg simpel zijn maar ik weet niet waar ik moet zoeken. Hoe kan ik de notitie in de linkerbovenhoek verwijderen en waarom is de achtergrond zwart (hoe krijg ik die terug standaard?)


  • #2
    ctrl-h

    'k heb daar ook ooit eens tijdje naar gezocht, dat is vanaf PS 7 dat dat erbij gekomen is.

    voor die zwarte achtergrond, druk eens een paar keer op f. als het dan nog niet weg is, ga je dat kunnen veranderen bij "preferences"

    Comment


    • #3
      Bedankt de ctrl-h werkte maar met de f kon ik niets aanvangen. In 'preferences' vind ik dus niet hoe ik die zwarte achtergrond moet verwijderen.

      Comment


      • #4
        sorry hoor, maar dat geval met die zwarte achtergrond is een beetje te moeilijk voor mij om vanaf hier uit te leggen, deg, maar ik ben al blij dat je die vervelende grijze dingetjes kwijtgespeeld bent met control-h.

        die zwarte achtergrond raak ik kwijt in windows. ik heb windows millenium, daar ben je waarschijnlijk ook niet veel mee, hee.

        ps: deze week was dat wel handig, die windows ME, want dat is zo'n achterlijk onstabiel systeem dat niemand daar nog moeite voor doet om daar een besmettelijk virus op te gooien. haha! veel plezier met uw dure viruskillers, die op niks trekkken. mijne windows crasht dagelijks, voor niks, en dan ? efkes herstarten en alles werkt weer normaal bij mij. dat wil zeggen: we gaan hier direkt weer vastlopen, maar dat zijn we al lang gewoon, hoor

        Comment


        • #5

          Ctrl-H of 1 van deze 3 buttons aanklikken... zelfde effect...
          Jan
          www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

          Comment


          • #6
            Die notatie is een aanduiding dat je werkt met slices, voor websites ofzo...

            Ga naar werkbalk bovenaan, klik view, show en vink slices uit (ik werk met engelse versie)

            Comment


            • #7
              Men kiest een kleur naar keuze (standaard 192,192,192) en neme de PAINT BUCKET TOOL , dan houdt men SHIFT ingedrukt en KLIKt men op de(in jouw geval zwarte) achtergrond. ziezo kleurtje terug veranderd.
              Godspeed You, Black Emperor!

              Comment

              Working...
              X