Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verscherpen voor printen op canvas?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verscherpen voor printen op canvas?

Hallo,

ik ga een foto op canvas laten printen, 100x80cm, nu vroeg ik me af of het onder andere nodig is om de foto te verscherpen eerst...
    Als er nog andere zaken zijn waar ik op moet letten, alvast bedankt om ze mee te delen!
    Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
    BLOG

Re: Verscherpen voor printen op canvas?

Ik verscherp elke foto die ik neem, maar je zou moeten vragen, waar je die canvas gaat laten maken welke DPI je nodig hebt, zo kun je je canvas een heel stuk groter maken :-).
    -Jelle l Sony A7R V - Sony FE 16-35 GM - Sony FE 24 GM - Sony FE 24-70 GM - Sony FE 55 F/1.8 - Sony FE 85 GM - Sony FE 90 macro - Sony FE 70-200 GM

Comment

Re: Verscherpen voor printen op canvas?

ik ga het bij foto.com laten doen, er staats niets op van dpi ofzo. Ik heb de foto met PS een beetje verscherpt, het zal wel goed zijn zeker Ik wil alleen niet overdrijven, omdat je dat mss gaat zien achteraf op het doek ofzo, daar heb ik schrik voor. Het kost toch al iets om zomaar het uit te proberen.
      Canon EOS 5DIII | 24-70 f2.8 L | 70-200 f4 L IS | 50mm f1.8 | 580EXII | en een verlanglijst dat eerder een waslijst is
      BLOG

Comment

Working...
      X